Pozitivne reakcije na kampanju Communis DDB osmišljenu za  Air Serbia

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Nov.2018, 09:49   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pozitivne reakcije na kampanju Communis DDB osmišljenu za Air Serbia

TV spotovi koji se najlakše mogu prepričati početnom rečenicom „Sede tri Bikovića u avionu…“ imaju za cilj da promovišu različite tarife letenja do iste destinacije koje su u ponudi srpskog nacionalnog avio-prevoznika.

Communis DDB je osmislio i realizovao koncept kampanje, čije je eksluzivno promotivno lice Miloš Biković. Popularni glumac ne pojavljuje se samo u jednoj glavnoj ulozi, već u tri, koje su prisutne u reklami u istom trenutku.

Naime, da bi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << promovisali različite tri tarife ekonomske klase, koje su na raspolaganju putnicima kada lete Air Serbia, Miloš se transformisao u tri različita lika koji sede na istom letu. Šarmantni spotovi pokazali su se kao najbolji način za promovisanje ideje putovanja koje je prilagođeno putnikovim željama. U kampanji, u jednom od spotova, angažovan je i specijalni gost. Čovek koji se na tren pojavljuje i maše platnom karticom, plaća račun trojici Bikovića koji sede u ekonomskoj klasi. Pomenuti gost je Silver Biković koji predstavlja Business All Inclusive tarifu.

Goran Ruškuc, kreativni direktor agencije Communis DDB, izjavio je da je činjenica da se do iste destinacije može leteti na različite načine bila jako inspirativna za stvaranje aktuelne kampanje.

Delovala nam je neodoljivo i jako primamljivo naša ideja da tri različite verzije jedne osobe ukrcamo na isti let i stavimo ih da sede zajedno. Posle toga, cela kampanja se otvorila brzo i lako,” naglasio je Ruškuc.

I glavni akter kampanje Miloš Biković napisao je na svom Instagram profilu da je u poslednje vreme toliko vremena proveo na letovima kompanije Air Serbia, da je snimanje reklame za tu kompaniju bilo veoma logičan potez.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Miloš Biković – Zaštitno lice nove kampanje Er Srbije

Izvor: Večernje novosti, 22.Nov.2018

Popularni mladi glumac Miloš Biković zaštitno je lice nove marketinške kampanje nacionalne avio-kompanije Popularni mladi glumac Miloš Biković zaštitno je lice nove marketinške kampanje nacionalne avio-kompanije. Pod sloganom „Svaki put po tvojoj meri“, kampanja putnicima...

Nastavak na Večernje novosti...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.