
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Feb.2022, 13:39
Pobedničko rešenje konkursa ,,Pusti inspiraciju da te vozi“ krasiće sve brze vozove Srbije!
Konkurs ,,Pusti inspiraciju da te vozi“ organizuje se radi kreiranja posebnog brenda brzih vozova. Samo prijave koje zadovoljavaju uslove će biti u trci za nagradu od 1.000.000 dinara!
Brzi voz koji će od marta saobraćati na relaciji Beograd-Novi Sad samo je jedan od brojnih koji će u budućem periodu povezivati i druge gradove u Srbiji i susedne zemlje (Budimpešta). Pobedničko rešenje konkursa koje organizuje „Srbija voz“ pod nazivom „Pusti inspiraciju da te vozi“, odnosno >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << naziv i logo voza, biće deo novog brenda kojima će se ovi vozovi diferencirati u odnosu na vozove koji saobraćaju manjom brzinom ili u toku vožnje imaju više stanica. Na ovaj način se primenjuje evropska praksa, imajući u vidu da su vozovi velike brzine u Italiji poznati kao Frecciarossa, u Francuskoj kao TGV, a u Nemačkoj kao ICE.
Na konkurs se mogu prijaviti domaća fizička i pravna lica, pri čemu je neophodno ispuniti sve uslove navedene na sajtu www.pustiinspiracijudatevozi.rs.
Neka od pravila su da logo i ime brzih vozova treba da ilustruju njegove vrednosti (brzina, jedinstvenost, originalnost, savremenost), ime mora biti integrisano u logotip, dostavljeno rešenje treba da sadrži logo sa nazivom u vektorskom formatu u pdf-u, kao i jednobojnu varijantu i negativ, a uz naziv brzog voza potrebna je i specifikacija tipografije. Učesnicima konkursa se preporučuje da prilikom izrade rešenja koriste nacionalne boje Republike Srbije. Potrebno je dostaviti i šifre boja (CMYK, RGB i HEX) korišćenih za izradu rešenja, kao i grafički primer aplikacije na vozu na osnovu fotografija koje se mogu preuzeti sa sajta konkursa.
Rešenje mora biti originalno delo autora i ne sme sadržavati delove drugog autorskog dela. Takođe, ne sme na bilo koji način biti u suprotnosti, odnosno kršiti važeće pravne propise i ne sme predstavljati uvredu, diskriminaciju ili prouzrokovati neprijatnost za bilo koga.
Nepotpune i neodgovarajuće prijave se neće uzimati u obzir.
Stručni žiri koji će odabrati pobedničko rešenje čine predstavnici kreativne industrije Srbije: Ivan Stanković, jedan od najvećih autoriteta u oblasti marketinga u regionu, Nataša Filipović, direktor kreativne agencije Ovation, Nebojša Babić, vodeći regionalni vizuelni umetnik i fotograf, Petar Strugar, ambasador platforme ,,Srbija stvara“ i Milorad Milinković, reditelj i predstavnik kreativne industrije Srbije.
Konkurs je otvoren od 1. do 21. februara 2022. godine, a pobedničko rešenje će biti proglašeno 3. marta 2022. godine.
Svi detalji konkursa se nalaze na sajtu www.pustiinspiracijudatevozi.rs.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...