POLARIS otkriva:  Koje će se navike potrošača, usvojene u toku pandemije, zadržati, a koje će uskoro nestati

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Maj.2020, 17:27

POLARIS otkriva: Koje će se navike potrošača, usvojene u toku pandemije, zadržati, a koje će uskoro nestati

Koje će se od tih novih navika zadržati i kako brendovi mogu iskoristiti mogućnosti koje ove nove navike donose, možete saznati u novoj Polaris studiji: Polaris COVID-19 – Recovery Plan.

Studiju možete pogledati na linku: polaris-see.com/reports/polaris-covid-19-recovery-plan

Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije javite se na hello@polaris-see.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.