[POGLED SA VRHA 2019/20] NATAŠA FILIPOVIĆ & MARKO PEŠIĆ, Ovation BBDO: „2019 je bila dobra priča, 2020 će biti neki novi film“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2019, 13:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[POGLED SA VRHA 2019/20] NATAŠA FILIPOVIĆ & MARKO PEŠIĆ, Ovation BBDO: „2019 je bila dobra priča, 2020 će biti neki novi film“

Kako je za Vašu agenciju protekla 2019. godina? Koji su značajni projekti i aktivnosti koje je Vaša agencija sprovela tokom ove godine koja je na izmaku?

Marko Pešić: 2019 je godina velike dinamike. Pamtićemo je kao izazovnu i, u mnogim segmentima za naše ljude, dosta zahtevnu. Najveći izazov bio je da mi sami uspevamo da dajemo bolja advertajzing rešenja u ekstremno zahtevnim rokovima i sa veoma ozbiljnim ciljevima koji se stavljaju pred nas.

Uspeli >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << smo da i ove godine u nekim segmentima pomerimo svoje granice, napravimo iskorake i dobre brend priče.

Klijenti, publika i kolege su to prepoznali. Dosadašnja festivalska sezona i osvojena priznanja, za nas su bili nova potvrda pristupa koji daje rezultate.

Effie Awards Serbia 2019 doneo nam je najveći uspeh do sada, IAB Mixx 2019 i Grand Prix. Kaktus 2019 pokazao nam je još jednom da sa klijentima iz svih, pa i festivalski nestandardnih industrija, možemo da napravimo kampanje koje zavređuju nagrade.

Kako ocenjujete ovu poslovnu godinu u industriji tržišnih komunikacija? Koja su najznačajnija poslovna iskušenja sa kojima ste se susreli u 2019?

Nataša Filipović: Ocenjujemo je kao solidnu, uz prostore za unapređenje koje smo već identifikovali i na kojima ćemo sigurno raditi.

Poslovna iskušenja nisu samo odlika industrije tržišnih komunikacija – verujemo da koreliraju sa izazovima sa kojima se privreda u celosti suočava svuda, pa i na ovim prostorima.

Marko Pešić: Modeli poslovanja koji se sa povezanijih i razvijenijih tržišta delom preslikavaju i na nas, i procese našeg rada čine složenijim. Međuzavisnost je sve veća, ali i su i prilike sve brojnije. Naravno, to zahteva ozbiljan rad i učenje. Mi smo spremni na to.

Koji su vaši predlozi i preporuke za poboljšanje uslova u kojima posluju agencije za tržišno komuniciranje? Navedite tri najbitnija faktora poboljšanja položaja komunikacijskih agencija u ovdašnjem privrednom okruženju?

– Nataša Filipović: Dokle god se značajno ne poprave, ponavljaćemo – tri su ključne stvari:

– smanjenje poreza i doprinosa na zarade,

– dalja liberalizacija tržišta rada i

– pojednostavljivanje administracije.


Verujemo da bi ovo veoma pozitivno uticalo na sve uslužne delatnosti, pa i na rad agencija za tržišne komunikacije.

Za nas je važno da se određene promene dese i u procesu obrazovanja, koja će za posledicu imati veći broj mladih ljudi koji imaju znanja, talente i veštine potrebne za korake od 9 milja o kojima mi kao prostor maštamo i svetskoj utakmici u kojoj želimo da zaigramo.

Kakva su Vam očekivanja za 2020. godinu u pogledu poslovnih uslova u industriji tržišnih komunikacija? Imate li nekih značajnijih planova za narednu godinu a koje možete predstaviti javnosti?

Marko Pešić: Uz rizik da zvuči kliše, imamo velike planove i očekivanja od 2020. Pratite nas!

Poželite nešto svojim klijentima i svim budućim oglašivačima u 2020. godini!

Nataša Filipović: Želimo još bolje rezultate…

Marko Pešić: i lagodniju poslovnu klimu :)

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[POGLED SA VRHA 2019/20] BOJAN LEKOVIĆ, KupujemProdajem: „U 2019. godini smo ostvarili planirane ciljeve i porasli u svakom smislu“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Dec.2019, 13:32

Kako je za vašu kompaniju protekla 2019. godina? Koji su značajni projekti i aktivnosti koje je vaša kompanija sprovela tokom ove godine?..– U 2019. godini smo ostvarili planirane ciljeve i porasli u svakom smislu. Taj rast je, kao i uvek, zahtevao puno energije uložene u optimizaciju organizacije...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.