Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Dec.2019, 13:32 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[POGLED SA VRHA 2019/20] BOJAN LEKOVIĆ, KupujemProdajem: „U 2019. godini smo ostvarili planirane ciljeve i porasli u svakom smislu“
Kako je za vašu kompaniju protekla 2019. godina? Koji su značajni projekti i aktivnosti koje je vaša kompanija sprovela tokom ove godine?
– U 2019. godini smo ostvarili planirane ciljeve i porasli u svakom smislu. Taj rast je, kao i uvek, zahtevao puno energije uložene u optimizaciju organizacije i dizajniranje radnih procesa i sistema koji to mogu da podrže. Kao organizacija, absorbovali smo nove kvalitetne ljude u tim i realizovali velike i značajne projekte za nas. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Između ostalog, radili smo na daljem razvoju poslovnog modela, unapređenju korisničkog iskustva, unapredili smo sistem poruka na KupujemProdajem, a u novoj saradnji sa kompanijom Mastercard realizovali smo i projekat kojim smo poboljšali naš portfolio usluga.
Svakako, jedno od najzanimljivijih iskustava i najvećih investicija za nas tokom ove godine, bio je naš prvi iskorak u TV oglašavanje.
Kako ocenjujete ovu poslovnu godinu u pogledu uslova poslovanja? Koja su najznačajnija poslovna iskušenja sa kojima ste se susreli u 2019?
– Poboljšanje regulative i ekonomski rast postepeno utiču na poboljšanje generalnog poslovnog okruženja. Uže posmatrano, zakonski okvir relevantan za našu industriju je sada precizniji, što je dobro kako za našu kompaniju, tako i za celo tržište.
Što se tiče najznačajnijeg iskušenja, za nas je to i dalje pristup kvalitetnom kadru. Mi smo specifičan biznis i potrebni su nam specifični kadrovi, kakve ni mnogo razvijenija društva ne mogu da iznedre u dovoljnoj meri, ni kroz obrazovni sistem ni kroz realnu ekonomiju.
Ovde ne pričamo samo o programerima, već i o profilima kakav je na primer Data Scientist, te drugim profesionalcima koji mogu da razumeju i unapređuju veoma kompleksne digitalne ekosisteme kakav je naš.
Koji su vaši predlozi i preporuke za poboljšanje poslovnog okruženja za kompaniju kao što je vaša? Navedite tri najbitnija faktora poboljšanja poslovnog okruženja
Kao i uvek, smatramo da je jačanje pravne sigurnosti najznačajniji faktor razvoja poslovnog okruženja u Srbiji. Ovo je posebno važno za razvoj preduzetništva, kao jednog od pokretača privrednog razvoja naše zemlje. Takođe, voleli bismo da se nastavi sa uvođenjem olakšica pri zapošljavanju novih ljudi, kao i olakšica za pokretanje malih biznisa.
Kakva su Vam očekivanja za 2020. godinu u pogledu uslova poslovanja vaše kompanije? Imate li nekih značajnijih planova za narednu godinu a koje možete predstaviti javnosti?
– U narednoj godini očekujemo da nastavimo sa stabilnim rastom. Planiramo da zaokružimo naš ekosistem na mobilnih uređajima, te da osluškujući potrebe korisnika radimo na dodatnim funkcionalnim i poboljšanjima korisničkog iskustva.
Uputite poruku oglašivačima u cilju poboljšanja saradnje sa njima
Poručili bismo im, pre svega, da smo relevantan, transparentan i pouzdan partner, za sve veličine biznisa, od preduzetnika do velikih korporacija. Svi oni na našoj platformi mogu da dosegnu sebi relevantnu publiku, bilo da se radi o masovnoj kampanji ili targetiranom oglašavanju u određenoj kategoriji ili grupi.
Nije tajna da se u ad tech sektoru, čije usluge oglašivači pretežno koriste za svoje retargeting kampanje, uslovi trgovanja podacima sve više zatežu. Safari, Firefox, a uskoro i Chrome pretraživač, sve akutnije ukidaju trećim stranama lak pristup podacima o korisnicima. To će stvoriti dodatne probleme oglašivačima koji publiku “jure” po internetu, ne vodeći računa o tome gde se njihove reklame zapravo prikazuju. Nasuprot tome, KupujemProdajem je bezbedna, kontekstualno potpuno relevantna sredina, u kojoj publika zapravo očekuje reklame – i iz njih dobija vrednost. To je “win-win” situacija za sve delove našeg ekosistema, i jako smo ponosni na to.
Autor: Nenad Danilović
Izvor: Advertiser Serbia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...