Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Avg.2018, 09:19

Online prodavnica za kupovinu bez stresa

Online prodavnica za kupovinu bez stresa

Sve to čini mogućnost online kupovine velikom pogodnošću. Kako bi podsetio potrošače na mogućnost kupovine bez stresa u Maxi Online prodavnici, McCann Beograd je osmislio seriju simpatičnih skečeva.

Ono što je zajedničko svim benefitima Maxi online kupovine jeste – kupovina bez stresa. Kroz prikaze različitih situacija u kojima uobičajena kupovina može krenuti u neželjenom smeru, želeli smo da istaknemo prednosti kupovine u privatnosti svog doma, ali i da skrenemo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << pažnju javnosti na uslugu koja im je dostupna i koja bi mogla značajno da uštedi njihovo vreme, a i živce”, rekla je Sara Vermezović, Digital specialist u agenciji McCann Beograd.

Maxi je prošle godine pokrenuo internet prodavnicu gde na jednom mestu, brzo i lako može da se pazari sve što se inače kupuje u supermarketu, uz dostavu na kućni prag. U pitanju je platforma koja je izgledom i sadržajem prilagođena potrebama modernih kupaca svih generacija, a dostupna je svim korisnicima na području Beograda”, rekao je Nikola Zečević, Digital & Loyalty manager u Delhaize Srbija.

Strateški planer: Katarina Pribićević

Digitalni kreativni tim: Luka Ličina, Vladimir Kondžulović, Zdravko Kevrešan, Tea Terzić

Digitalni kreativni direktor: Vladimir Ćosić

Akaunti: Aleksandra Bradić, Sara Vermezović, Slavko Marković

AV producent: Nebojša Ereš

Produkcijska kuća: Revolve

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.