Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Jan.2020, 16:40 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Nova kadrovska pojačanja za dodatni rast postojećih i uspešan razvoj novih poslovnih segmenata
Početkom marta, nadovezano na osnovnu stratešku viziju jačanja temelja poslovanja i razvoja novih poslovnih prilika, dolazi i do promena u organizaciji Atlantic Grupe.
Marko Njavro novi generalni direktor SPP Slatko i slano (Atlantic Štark)
Mesto generalnog direktora Štarka koji u okviru Atlantic Grupe posluje kao SPP Slatko i slano preuzima novi kolega Marko Njavro, koji u sistem Atlantic Grupe dolazi sa mesta regionalnog predsednika u kompaniji Molson Coors Brewing >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH, s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 miliona evra. Reč je o petoj po veličini industriji piva na svetu u čijem je sastavu i hrvatski industrijski lider – Zagrebačka pivara. Radi se o stručnjaku iza kojeg stoji 18 godina iskustva i rezultata u FMCG industriji sa ozbiljnim međunarodnim referencama. Marko je prethodno bio generalni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumuniji, a pre toga je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck’s, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Evrope sa sedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo. Marko će na novoj funkciji direktora SPP Slatko i slano u Atlanticu raditi sa sedištem u Beogradu, a u svom radu odgovaraće predsedniku Uprave.
Matjaž Vodopivec novi direktor tržišta Poljske
Dosadašnji generalni direktor SPP Slatko i slano Matjaž Vodopivec će preuzeti poziciju direktora tržišta Poljske, koje je u Argeti definisano kao prioritetno tržište za rast. Matjaž je kao čelni čovek Štarka od 2010. godine zaslužan za kontinuitet liderske pozicije snack proizvođača u Srbiji, s naglaskom na razvoj pozicije Smokija u svim zemljama regiona i očuvanje Najlepših želja kao vodećeg domaćeg brenda čokolade u Srbiji, a u najrecentnijem periodu je hrabro ušao u neke od najvećih investicija do sada u kompaniji. Kao direktoru tržišta Poljske sa sedištem u Varšavi, biće mu korisna i ranija iskustva rada u multinacionalnim kompanijama Mars, Diageo i Phillip Morris, a glavna će mu odgovornost biti razvoj održivog poslovnog modela i distributivnih kapaciteta za Argetu. U svom radu odgovaraće potpredsedniku Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg i međunarodno širenje.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Nova kadrovska pojačanja za dodatni rast postojećih i uspešan razvoj novih poslovnih segmenata
Izvor: Blic, 30.Jan.2020, 12:59
Marko Njavro kao novi generalni direktor SPP Slatko i slano (Atlantic Štark) donosi novi zamajac budućem rastu, Matjaž Vodopivec ima zadatak da razvije novo područje za rast Argete –tržište Poljske.