Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Nov.2019, 16:43

Na konferenciji DIABLOG o budućnosti influencers marketinga – Vrednost industrije do 2022. godine 15 milijardi dolara

Na konferenciji DIABLOG o budućnosti influencers marketinga – Vrednost industrije do 2022. godine 15 milijardi dolara

Na okruglom stolu pod nazivom „Zenit influencers marketinga“ stand up komičar Ivan Šarić i reality zvezda Hana Rodić s ostalim panelistima će raspravljati o tome kako vide budućnost ove danas vrlo popularne komunikacijske discipline za koju se predviđa da će do 2022 vredeti 15 milijardi dolara.

Influencers marketing rapidno se razvio kod nas i u svetu u zadnjih pet godina i naše je mišljenje da se trenutno nalazi na svom vrhuncu. Zato ćemo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na DIABLOGU postaviti pitanje u kom smeru će se dalje razvijati, odnosno hoće li i u sledećem periodu presudan biti kvantit, ili će sadržaj i autentičnost ubuduće biti presudni faktori u odgovoru na pitanje koji influenseri će opstati, a koji propasti.“ – izjavila je Marina Čulić Fischer, direktorica programa DIABLOGA.

Kako je iz svog uticaja na društvenim mrežama sa samo 25 godina uspeo da razvije uspešan biznis učesnicima konferencije će u polusatnom predavanju objasniti poseban gost četvrtog DIABLOGA, srpski influenser Dušan Petrović. Dušan je jedan od najtraženijih modnih fotografa u regiji i vlasnik brenda POZITIF. Njemu će se na okruglom stolu pod nazivom „Kako iz uticaja razviti biznis“ pridružiti Hana Hadžiavdagić, voditeljka, novinarka i popularna influenserka koja je u maju ove godine lansirala vlastiti modni brend, te pravnica, modna influenserka i vlasnica brenda „My Choice“ Lidija Lešić.

Kotizacije za četvrto izdanje DIABLOGA mogu se kupiti putem sistema Entrio po ceni od 750 kuna, a u toku je i prodajna akcija 2+1 gratis.

sve novosti vezane za konferenciju mogu se pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






 Povezane vesti
DIABLOG progovara o budućnosti influencers marketinga

DIABLOG progovara o budućnosti 'influencers marketinga'

Izvor: CroModa.com, 05.Nov.2019, 10:38

Raspravljat će se o budućnosti ove danas vrlo popularne komunikacijske discipline za koju se predviđa da će do 2022. biti vrijedna 15 milijardi dolara

Nastavak na CroModa.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.