Maxi Supermarketi & McCann Beograd „u četiri ruke“ zgotovili zdravi SupeRučak za školarce!

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Feb.2016, 16:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Maxi Supermarketi & McCann Beograd „u četiri ruke“ zgotovili zdravi SupeRučak za školarce!

Svi znamo da deca vole da jedu ukusne slaniše i slatkiše, kao i da to često nisu baš najzdravije opcije. Sa druge strane, mame su svesne važnosti zdrave i balansirane ishrane, a ujedno im nedostaje vremena i sredstava da svakodnevno pripremaju takav obrok

Osim toga, javno dostupni podaci o navikama u ishrani dece u Srbiji (Istraživanje Instituta za javno zdravlje Batut) nisu ohrabrujući – uočen je značajan porast gojaznosti.

Zato se Maxi odlučio da razvije nov, inovativan >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << proizvod – pakovani ručak za školarce po dostupnoj ceni, u pet različitih varijanti, a sve u saradnji sa nutricionistima kako bi obrok mogao da odgovori na potrebe aktivne dece.

Ime proizvoda kao i pakovanje imali su jako značajnu ulogu, jer bilo je važno da osim mama koje posmatraju stvari racionalno, SupeRučak prihvate i deca.

Nataša Radosavljević, Senior Designer bila je zadužena za osmišljavanje pakovanja:Zadatak nam je bio da napravimo praktično, lako izvodljivo i ekonomično pakovanje, koje je sa druge strane u dizajnu dopadljivo deci koja treba da ga nose svaki dan u školu, a svi znamo koliko je u tom uzrastu važan imidž. Uveli smo maskotu lavića koja proizlazi iz Delhaize logotipa – kako bismo imali jasnu prepoznatljivost brenda, ali u veselom duhu, prilagođenom uzrastu dece kojima je namenjen.”

Ana Tiljak, marketing menadžerka Maxi, o zajedničkom radu na projektu:Izuzetno smo zadovoljni saradnjom sa McCann-om na sveobuhvatnim rešenjima koja je podrazumevao projekat SupeRučak. Pomogli su nam u razvoju samog proizvoda, od osmišljavanja lika lava kao maskote, zanimljivog imena do razvoja kreativnog rešenja za pakovanje i na samom kraju, in store kampanje i TV reklame, koja je noseći element komunikacije za Superučak. “

Jana Savić Rastovac, Creative Director u agenciji McCann Beograd kaže:Ovaj projekat zanimljiv je zato što smo od početka bili uključeni u proces nastajanja nečega potpuno novog na našem tržištu. To je svakako u skladu sa svetskim trendom da veliki i odgovorni brendovi izlaze sa inovativnim rešenjima za konkretne potrebe svojih potrošača – u ovom slučaju majki dece školskog uzrasta, ali i samih klinaca, kao i da komunikacijske agencije sarađuju tokom celog procesa – od pakovanja i imena, pa do svih elemenata oglašavanja. Kako bi komunikacija bila što autentičnija, reklamu smo uradili u hip hop stilu, koji naša ciljna grupa voli i razume. Jako smo zadovoljni rezultatom i verujemo da će ovaj projekat biti uspešan!

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.