MARIJA JOKSIMOVIĆ: „Globalni igrači poput Gugla pomeraju granice digitalnog prisustva pa je važno razumeti kako ga korisnici percipiraju i koriste“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Okt.2020, 16:08

MARIJA JOKSIMOVIĆ: „Globalni igrači poput Gugla pomeraju granice digitalnog prisustva pa je važno razumeti kako ga korisnici percipiraju i koriste“

Razgovarali smo sa Marijom Joksimović, Managing Director-icom SVA New Concept, o ovogodišnjoj IAA akademiji u okviru koje je koordinator edukativnog modula Digital

_____________________________________________________________________________________

AcademIAA 2020, edukativni program u organizaciji udruženja IAA Srbija, ove godine biće realizovana po peti put, pod sloganom Update Yourself, ali u izmenjenom onlajn formatu, u periodu od 29. oktobra do 3. decembra. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Polaznici će svakog četvrtka od 18.00 do 20.00 časova imati priliku da putem onlajn platforme čuju eminentne domaće i strane predavače, raspoređene u pet modula čiji su koordinatori: Marija Matić, VIDA (MEDIJI), Svetlana Ćopić, NO AGENCY (KREATIVA), Marijana Agić Molnar (ISTRAŽIVANJA), Marija Joksimović, SVA New Concept (DIGITAL) i Andreja Milkić, Leo Burnett (BIZNIS) .

Organizator posebno naglašava da ove godine polaznici neće prolaziti proces selekcije – dovoljno je da se jednostavno prijave.

_____________________________________________________________________________________

Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?

– Ovogodišnji Digital modul biće zanimljiv jer će u potpunosti biti realizovan u online okruženju. Trenutna globalna situacija je nametnula nove modele ponašanja i naterala brendove da se više okrenu digitalnim tehnologijama i digitalnim medijima.

Predavači će, svako iz svog ugla, predstaviti prednosti digitalnih aspekata u svakodnevnom poslovanju. Modul će otpočeti predavanjem na temu „Kako se snaći u digitalnom svetu“ na kome ću zajedno sa koleginicom Verom Radanović (Head of Digital, Media House) pričati o odabiru digitalnih kanala za brendove. Ova tema je prilično široka posebeno ako uzmemo u obzir koji sve kanali komunikacije postoje u digitalnom etru. Osnova svakog dobrog planiranja je da se na samom početku izaberu pravi kanali kroz koje želimo da komuniciramo kao i da način komunikacije prilagodimo svakom od njih. Nakon toga će Ljiljana Vučetić (Media and Digital Marketing Manager Srbija, Molson Coors) da približi kako se brendovi pozicioniraju na digitalu i kako se adaptiraju usled epidemije. Brend komunikacija kroz digital kanale je specifična i razlikuje se od drugih medija, ali i dalje prati istu strategiji što je posebno važno u ovoj situaciji sa globalnom pandemijom. Za kraj modula ostavili smo prostor za Momčila Radovanovića (Agency Development Manager Adriatics, Google) da predstavi načine na koji koristimo podatke i kako komuniciramo na globalnim platformama kao što je Jutjub. Globalni igrači poput Gugla pomeraju granice digitalnog prisustva pa je važno razumeti kako ga korisnici percipiraju i koriste i kako brend to može da iskoristi na najbolji način.

Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?

– Ideja ovogodišnjeg digital modula je da se iz više uglova sagleda prisustvo brendova na digitalnim kanalima, kako odabrati prave kanale i postaviti strategiju, kako se radi media planiranje, koliki je značaj podataka i kako YouTube kao vodeća video platforma doprinosi brendovima.

Modul je namenjen pre svega brendovima koji žele da razviju i unaprede svoje prisustvo na digitalnim platformama, a potom i svima onima koji žele da nauče više o medija planiranju u digitalu.

Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima, odnosno preporučite ovogodišnju IAA Akademiju

– AcademIAA 2020 je kvalitetan i edukativan program u okviru koga će biti predavanja iz različitih oblasti raspoređena u pet modula: Biznis, Kreativa, Istraživanja, Digital i Mediji. Dobra vest je da ove godine ne postoji proces selekcije za polaznike tako da pozivam sve koji su zainteresovani za ove teme da se prijave.

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.