Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jan.2019, 14:24 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kineska manekenka se izvinila zbog učešća u spornoj Dolce&Gabbana reklami
Kineska manekenka je u mikroblogu na vreži Vajbo objavila da, nije imala vremena da razmotri efekat reklame u kojoj ona pokušava da jede picu, špagete i pastu koristeći kineske štapiće, prenosi AP.
Nakon što je reklama pretrpela brojne kritikike, kompanija iz Milana je otkazala reviju u Šangaju prošle godine, a kada su prodavci počeli da povlače njihovu robu iz prodavnica kreatori Dolce&Gabbana su se izvinili Kinezima.
Svetski mediji prenose da je Cuo Je navela da >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << se oseća krivom. U dugačkoj objavi manekenka navodi da saradnja sa modnom kućom poput Dolce&Gabbana obično donese međunarodnu slavu i brojne ugovore i novac, međutim, kako kaže, nju je angažman gotovo koštao karijere.
Izvor: Tanjug
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...