[KREATIVCI & KREATIVNOST 2018] JANKO PAVLOVIĆ, Havas Adriatic: „Kreativnosti u Srbiji sada treba više prilika, više slobode“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Dec.2018, 12:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2018] JANKO PAVLOVIĆ, Havas Adriatic: „Kreativnosti u Srbiji sada treba više prilika, više slobode“

Našim sagovornicima postavili smo sledećih nekoliko pitanja:

JANKO PAVLOVIĆ, Kreativni Direktor Havas Adriatic:

…ocena rezultata rada sopstvene agencije…

Doprinos se ogleda u tome da sve više brendova, a pogotovo onih na kojima je Havas Adriatic brand keeper, ima koristi od naše globalne ekspertize koju većina zna pod etiketom Meaningful Brands.

Lično mi je žao što nam uspeh na pičevima nije bio veći pa bi samim tim i >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prilika za korišćenje ovog internacionalnog know-how modela bila bolja.

…ocena rezultata rada domaćih kreativnih agencija…Čini mi se da je ova godina u senci prošle. Svi smo se pomalo ponavljali. Nije to loše, ovo je posao koji između ostalog podrazumeva i višegodišnje platforme, koje su same po sebi uspeh.

…predlozi i preporuke za poboljšanje kreativnosti advertajzing scene u Srbiji…

Ubeđen sam da kreativnosti u Srbiji trenutno ne treba unapređenje. Kreativnosti ovde sada treba više prilika, više slobode.

…svetske kampanje iz 2018 koje su privukle vašu pažnju…„The Bottom 100“ mi je najbolje što sam video ove godine. Jeste delo mojih kolega iz Havas Sydney ali nije mi zato najbolja 😊 Fasciniralo me kako su uspeli da otkriju tako očigledan insajt. Najteže je naći očigledan insajt koga se niko pre nije setio. Konkretno, ovde je u pitanju činjenica da su i prvih 100 najbogatijih sa Forbsove liste, i ovih poslednjih sto – deo iste liste, to jest deo istog sveta u kome je novac groteskno nepravedno raspoređen.

…praznične želje & čestitke kolegama i oglašivačima…Da uživaju u svom poslu.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2018] IVAN JANIČIĆ WESTERVEEN, Saatchi & Saatchi Beograd: „Srpskoj advertajzing sceni nedostaje hrabrosti…Status quo je postao modus operandi“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Dec.2018

Našim sagovornicima postavili smo sledećih nekoliko pitanja:.. IVAN JANIČIĆ WESTERVEEN, Kreativni Direktor Saatchi & Saatchi Beograd:..…ocena rezultata rada sopstvene agencije…2018 je za nas bila prilično uzbudljiva. Kampanja #čekiraj, koju smo napravili sa Avonom je naišla na odličan odziv...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.