KOMferencija: Iako kritikovani od mnogih, influenseri su nova generacija javnih ličnosti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Nov.2019, 13:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

KOMferencija: Iako kritikovani od mnogih, influenseri su nova generacija javnih ličnosti

Prema uopštenoj definiciji engleskog jezika influencer je osoba koja ima uticaj bez obzira na oblast delovanja. U nedavnoj prošlosti uticajnim osoba su se smatrala vojna lica, političari, diplomate zatim osobe sa TV ekrana. Međutim, razvojem interneta i popularizacijom društvenih mreža, uticaj se decentralizovao te je svaki pojedinac s pristupom računaru ili mobilnom telefonu dobio priliku da publika čuje njegov glas.

Digitalno okruženje u kojem se nalazimo daje nam priliku >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da preko mreže kreiramo sadržaj zanimljiv ciljanoj publici, ali i da „obični“ ljudi budu spona između brendova i potencijalnih kupaca.

Ovogodišnja KOMferencija o komunikacijama koja će biti održana 4. i 5. decembra u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu u fokus upravo stavlja temu uticaja i današnjih uticanih osoba – od preduzetnika, brend ambasadora, političara te celebrity-ja.

Influenseri su pronašli svoj put i u Hrvatskoj. Ambiciozni pojedinci čiji su hobiji moda, make-up, putovanja, gastronomija, fotografija prihvatili su društvene mreže kao platformu za lansiranje uspešne karijere te unosne poslove. Putem Youtub-e kanala, Facebook-a i Instagram-a u saradnji s brendovima kreiraju autentične objave koje za cilj imaju povećanje vidljivost brenda.

Društvene mreže izazvale su revoluciju u načinu na koji prenosimo poruke. Biti dio tog sveta veliki je izazov, ali i prilika. Upravo će jedan od panela KOMferencije biti posvećen temi jesu li društvene mreže danas dovoljne za razvoj i promociju biznisa te kako funkcioniše brend awareness.

Rukovodilac visokog obrazovanja na College of Communications California State Universityju, Bey-Ling Sha, govoriće o uticaju PR savetnika i odnosima s javnošću kao dugoročnom pokretaču promena. Osim panela i radionica konferencija će ugostiti stručnjake iz Microsofta, Brunswicka te drugih velikih kompanija i agencija.

KOMferencija uticajem kao središnjom temom želi da istakne koliko je komunikacija važan aspekt svakom poslu, delatnosti i interakciji, a otvaranjem ove teme pokrenuće se dijalog između različitih kreatora društvenog uticaja.

Kotizacije za konferenciju potražite na stranici KOMferencije. Sve ostale informacije o predavačima, panelima i programu pratite na stranici konferencije i zvaničnoj stranici HUOJ-a.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.