Izabrano novo rukovodstvo Udruge za samoregulaciju tržišnih komunikacija Hrvatske

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2015, 08:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Izabrano novo rukovodstvo Udruge za samoregulaciju tržišnih komunikacija Hrvatske

ZAGREB – Udruga za samoregulaciju tržišnih komunikacija Hrvatske (SRO) izabrala je svoju novu skupštinu na osnivačkoj sednici održanoj početkom ovog meseca

Na funkciju predsednika skupštine s četverogodišnjim mandatom izabran je Drenislav Žekić, nekadašnji novinar Hrvatske televizije, te dugogodišnji stručnjak u odnosima s javnošću. Za predsednika Udruge izabran je Hrvoje Maljak, dok je za predsednika sedmeročlanog Etičkog veća izabran marketinški stručnjak i ovlašćeni >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << sudski veštak Kamilo Antolović.

Novoizabrani predsednik Udruge Hrvoje Maljak, ovim je povodom istakao:“ Udruga za samoregulaciju tržišnih komunikacija donela je svoje osnovne akte, izabrala rukovodstvo i članove tela udruge kao preduslove za budući rad. U dogledno vreme radiće na unapređenju dijaloga sa svim pojedincima i organizacijama koji mogu pridoneti afirmaciji tržišnih komunikacija, stvaranju uslova za efikasno rešavanje pitanja i problema koji su se u poslednje vreme nametnuli na hrvatskom tržištu.“

Od ostalih imenovanja za potpredsednike Skupštine izabrani su Damir Ciglar i Igor Kern. Uz Kamila Antolovića članovi Etičkog veća postali su i Đema Bartulović, Tina Puhalo Grladinović, Marinko Jurčević, Elvira Mlivić Budeš, Krešimir Brlić i Nensi Blažević. Za predsednicu Povjerenstva za članstvo u udruzi izabrana je Jasna Mikačić.

Udruga za samoregulaciju tržišnih komunikacija utemeljena je sa svrhom zalaganja za unapređenje kvaliteta, ugleda, verodostojnosti i uloge tržišnih komunikacija u društvu. Udruga ima za cilj podsticanje i predlaganje donosiocima zakonskih propisa na svim nivoima rešenja za koja stručna i naučna javnost ceni važnim za zaštitu i unapređenje etičnosti odnosa. Članstvo u udruzi je postavljeno na dobrovoljnoj osnovi kako bi se dodatno podstakla interakcija i dijalog s drugim učesnicima tržišnih odnosa, dogovaranja oko utvrđivanja zajedničkih pravila delovanja i ponašanja čime bi se svim učesnicima pružila jednaka prilika za transparentne odnose.

Jedan od ključnih zadataka Udruge i njenih članova u ovom kontekstu biće stalno edukovanje svih učesnika tržišnih odnosa i komunikacija, stvaranje uslova za povećanje tržišne pismenosti kupaca, korisnika i potrošača i otvaranje saradnje sa svim učesnicima tržišne utakmice.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.