Instagram testira obaveštenja o novim kolekcijama proizvoda

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Okt.2019, 17:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Instagram testira obaveštenja o novim kolekcijama proizvoda

Instagram je saopštio da se za početak udružuje s 20 američkih brendova među kojima su Adidas, Highsnobiety, Chinatown Market, Revolve i Huda Beauty.

Podsetnik će funkcionisati slično kao i onaj koji korisnici mogu da podese u storiesima za generalna lansiranja, ali će brendovi i kreatori novi sticker moći da koriste na specifičniji način, a biće omogućena i opcija kupovine putem aplikacije Instagram. Podsetnik će se pojaviti dan pre dolaska nove kolekcije, kao i petnaest >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << minuta pre početka prodaje.

Iako se radi samo o testiranju, za Instagram ima smisla da istražuje s obzirom na to da umetnici i brendovi već koriste plaftformu da najave svoje ograničene proizvode. Trenutno korisnici moraju da postuju vlastite podsetnike.

Instagram se u poslednje vreme trudi da postane efikasna platforma za kupovinu.

Izvor: klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.