Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Apr.2021, 11:38

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] SAATCHI & SAATCHI SKOPJE: „Xmas 2020″ za MAKEDONSKI TELEKOM i CRNOGORSKI TELEKOM

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] SAATCHI & SAATCHI SKOPJE: „Xmas 2020″ za MAKEDONSKI TELEKOM i CRNOGORSKI TELEKOM

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Saatchi & Saatchi Skopje i projektu „Xmas 2020“ za Makedonski Telekom i Crnogorski Telekom…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. 2020. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << godinu niko neće zaboraviti. Tokom prve polovine godine, jedna za drugom, čitave nacije su iskusile potpunu zabranu kretanja i okupljanja, zatvarala su se preduzeća, ljudi su predugo bili udaljeni od prijatelja, rodbine i voljenih. Digitalni kontakti su postali jedini način interakcije sa drugima, što je pružaocima telekom usluga dodelilo nezamenljivu ulogu u našim životima.

Svi smo znali da proslava Nove godine i Božića ove godine neće biti ista, da neće biti prostora za šira porodična okupljanja i obeležavanje praznika na način na koji smo navikli, a doba godine koje nas tradicionalno zbližava, doba razmene nežnosti postaje potpuno drugačije. Sa druge strane, agencija Saatchi & Saatchi Skopje nije želela da uđe u stereotipne situacije “nove normalnosti” vezane za koronu, tako često viđane u advertajzingu tokom godine. To je bio izazov sa kojim se agencija susrela prilikom razvoja novogodišnje kampanje za Makedonski Telekom i Telekom Crne Gore. Saatchi & Saatchi Skopje je želeo da se fokusira na rešenja i podstakne ljude da koriste tehnologiju za bolji kvalitet života.

Tokom perioda izolacije, Telekom je izašao u susret svojim potrošačima ponudivši im besplatne gigabajte, želeći da im pomogne da se izbore sa situacijom i pruži brz protok i kvalitet mreže dovoljan da podrži povećane potrebe svakog domaćinstva. Uloga Telekoma postala je ključna za ublažavanje nedostatka bliskosti među ljudima.

Imajući sve ovo u vidu, Deutche Telekom rukovodstvo je odlučilo da udruži snage sa agencijama širom regiona i kreira upečatljivu komunikacionu ideju koja će se koristiti na većem broju tržišta. Svako tržište dobilo je zadatak da ideju odvede dalje i kreira narativ relevantan za svoju matičnu zemlju.

A priča je išla ovako – 2020. nije još gotova, hajde da joj pružimo #boljikraj. Ideja je bila da se proširi digitalni optimizam kroz praktičnu demonstraciju moći tehnologije da nas sve zbliži i poveže. Cilj kampanje je bio da nas sve inspiriše da pronađemo pozitivnu energiju i učinimo kraj 2020. godine srećnijim i pruži nam novu nadu i zdrav početak naredne godine.

Kampanja je išla u dva dela – glavni deo „Manifesto” i dodatna priča „The Musician.”

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanja je imala fantastičan odziv publike i pozitivne utiske na društvenim mrežama, sa preko 1,2 miliona YouTube pregleda samo u Severnoj Makedoniji.

Rezultati prodaje su takođe bili impozantni – Makedonski Telekom imao je 40-70% inkrementalnih rezultata prodaje u ključnim kategorijama proizvoda, kod mass market ciljne grupe sa posebnim akcentom na domaćinstva.

Medijski plan za tržište Severne Makedonije dizajniran je tako da izazove i održi interesovanje tokom čitavog trajanja kampanje. Korišćeni su svi relevantni medijski kanale, uz fokus na jako TV i digital prisustvo, gde je uloženo preko 85% budžeta, dok su bilbordi, oglašavanje u autobusima, radio i print korišćeni kao kanali sekundarne podrške.

Makedonski Telekom je uspešno dominirao medijskim prostorom – uz share of voice na TV-u kontinuirano viši u odnosu na konkurenciju, na momente čak i iznad 10%, što je posebno značajan nivo razlike u vrlo kompetitivnom periodu Božićnih praznika. Na digitalu, rezultati su još radikalniji – SoV od 71% u poređenju sa SoV glavnog konkurenta od 29% (merenja za sve digitalne medije po ključnim rečima, tagovanju i interakcijama).

PROJEKTNI TIM.

Dejan Spirkoski – Creative Director

Vladimir Lazorovski – Copywriter

Katerina Deanoska – Account Director

Dina Angelovska – Account Manager

Jovan Petruševski – Art director

Žarko Karanfilov – Designer

Tomislav Akimovski – Designer

Branko Gašteovski – Designer

Jelena Vekić – Executive Manager

Vasilije Ćorluka – Executive Creative Director

Aleksandra Dilevska, CEO

Produkcija: Vertigo Visual

Režija: Nikola Ležaić

DOP: Aleksandar Pavlović


Priredila: Snežana Milić

Izvor: Saatchi & Saatchi, Skopje

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.