[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] MCCANN SARAJEVO i UM SARAJEVO: „Njihovi snovi trebaju vašu podršku“ za WORLD VISION

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Mar.2021, 14:59

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] MCCANN SARAJEVO i UM SARAJEVO: „Njihovi snovi trebaju vašu podršku“ za WORLD VISION

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agencijama McCann Sarajevo i UM Sarajevo i projektu „Njihovi snovi trebaju vašu podršku“ za World Vision…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << BRIF: Osmisliti kreativni koncept za kampanju koja će biti poziv na akciju svim potencijalnim donatorima, ljudima dobrog srca, da kroz program stipendiranja World Vision organizacije pomognu razvoj budućih generacija.

REŠENJE: Nemaju sva deca jednake uslove za život, za obrazovanje, za sretno detinjstvo. Mnogo je dece u BiH na neki način „ranjivo“ i onemogućeno da ostvari svoje snove. Nekada su njihovi snovi usmereni na topao dom, a nekada na obrazovanje i vannastavne aktivnosti koje bi im pomogle da sebi osiguraju bolju budućnost. A Njihovi snovi trebaju n/vašu podršku. Kroz seriju vizuala agencije McCann Sarajevo i UM Sarajevo prikazuju samo neke od dečijih snova i to kroz senke osoba određenih zanimanja u koje deca žele da izrastu. A deca su pak tu, na sivoj, hladnoj pozadini praznine koja simbolizuje neimaštinu i nepostojanje uslova i mogućnosti, zamišljenih lica traže podršku.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. REALIZACIJA: Uz slogan „Njihovi snovi trebaju vašu podršku“ agencije se direktno obraćaju svakoj osobi kroz različite kanale komunikacije i zaokružuju priču upućivanjem na web stranicu za uplatu donacija. Vizuali su plasirani javnosti kroz različite kanale, OOH, TV, digital. Vrednost donacije je takođe prilagođena svačijem džepu, pa donatori imaju mogućnost da biraju vrednost i namenu za svaku donaciju.

REZULTATI: Kampanja je bila samo inicijalna injekcija koja je pokrenula BiH društvo na reakciju. World Vision program stipendiranja ranjive dece je još uvijek u toku. Brojni su se već odazvali i uplatili donacije u skladu sa svojim mogućnostima, ali se očekuje podrška svih nas.

PROJEKTNI TIM.

McCann & UM Sarajevo:

Džemil Omerika – Senior Graphic Designer;

Enisa Haznadarević – Account Director;

Alma Brdarić – Digital Marketing Specialist;

Lejla Mahmutović – Community Manager;

Dževad Pejdah – AV Production Executive;

Tina Franjić – Digital Media Planner;

Ljilja Tadić – Media Planner;

Adnan Poljčić – Media Planner

World Vison:

Alma Hukić – Muminović, Marketing Lead

Priredila: Snežana Milić

Izvor: McCann Sarajevo, UM Sarajevo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.