[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] MCCANN SARAJEVO: „He Was Punk Before Punk was Punk – Tito Punker“ za REST IN REVOLUTION

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Apr.2021, 14:21

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] MCCANN SARAJEVO: „He Was Punk Before Punk was Punk – Tito Punker“ za REST IN REVOLUTION

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji McCann Sarajevo i projektu „He Was Punk Before Punk was Punk – Tito Punker“ za Rest In Revolution…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << BRIF: Negujući alternativni sub/kulturni izraz, brend „REST IN REVOLUTION“ svojom kolekcijom pokušava da otrgne iz zaborava mnoge grafičke materijale (posteri, flajeri, fanzini…) iz bliske prošlosti, a svojim grafičkim rešenjima pokušava da bolje približi i objasni pojam “alternative” odnosno “alternativnog” u kulturnoj produkciji, pa samim tim je i svima poznati lik Josipa Broza trebao biti predstavljen u drugom maniru.

REŠENJE: Postera je na ulicama sve manje i taj medij se retko koristi kao primarni kanal komunikacije. Većinom se zadržavaju u nišama koncertnih i klupskih zbivanja, pozorišnim prostorima, i naravno političkim kampanjama. Postavljanjem postera ovog tipa, bez konkretne taktičke poruke agencija McCann Sarajevo je želela da oživi ovaj medij i da pošalje specifičnu poruku o bivšem vođi ex-Yugoslavije, kroz interesantan i blago provokativan dizajn.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. REALIZACIJA: Serijal plakata „Tito kao Punker“ predstavlja grafičko manipulisanja sa ikonom iz prošlosti, kultnom ličnošću pop kulture, te postavku u novi i izmenjeni subkulturni kontekst. Tekst i slogan se sudaraju sa slikom (Tito sa punk frizurom), dva različita pojma stvaraju novi, neobičan odnos i tako na humorističan i socijalan način otvaraju nova, provokativna gledišta naizgled poznate teme. Posteri su bili postavljeni u kafeima širom grada Sarajeva i privukli veliku pažnju.

REZULTATI: Uzevši u obzir da su posteri izazvali veliku pažnju javnosti, spontano je došlo do insistiranja da se obrađeni motiv prenese na majice koje su sukcesivno puštene u prodaju, te se trenutno motivi sa plakata mogu videti na majicama širom Evrope, Australije i SAD-a.

PROJEKTNI TIM.

Graphic Designer: Dragomir Križić

Priredila: Snežana Milić

Izvor: McCann Sarajevo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.