[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] IMAGO OGILVY: „#volitePipi“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Feb.2021, 12:49

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] IMAGO OGILVY: „#volitePipi“

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Imago Ogilvy i projektu „#volitePipi“ za Pipi Beverages…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. Pipi je oduvek bio više od >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << samog proizvoda. Pipi je more, leto i Dalmacija, svi oni trenuci kad smo baš nekako posebno opušteni, čak i pomalo “gluvi” na tuđa mišljenja i tuđe priče.

Oni trenuci kada radimo sve po svom, što god nam padne na pamet, bez obzira kako izgledali, gde se nalazili i koga voleli.

Taj je stav, Pipi želeo da prenese na ilustraciji koja prikazuje dva dečka kako bezbrižno uživaju na plaži, i u godini u kojoj se mnogo toga menjalo, izašao je s objavom koja je bila potpisana rečenicom: Promena vremena, a i vremena se menjaju.

Za Pipi obična objava, u neobično vreme, izazvala je lavinu reakcija, iako nije bila promovisana.

Međutim, preneli su je svi relevanti mediji, a društvene mreže su gorele.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. S 0 kuna potrošenih na oglašavanje, post je uspeo da napravi čuda: objavljeno je preko 50 članaka na regionalnim portalima, ekvivalent milion kuna besplatnog PR-a. Na društvenim mrežama izgubljeno je 243 follower-a, ali zauzvrat, došlo je 6.386 novih.

Gotovo 24.000 lajkova i reakcija na društvenim mrežama pratilo je preko 7.500 komentara podrške.

Broj impresija bilo je teško uopšte prebrojati, ali se možemo složiti da su rezultati bili itekako impresivni.

Zato, boli te Pipi, voli te Pipi!

CASE:



PROJEKTNI TIM.

Agencija: Imago Ogilvy

Darko Bosnar, Creative & Art Director

Dina Dretvić, Strategic Planning Director

Iva Kirin, Account Director

Marko Gereci, Senior Designer

Antea Franjić, Junior Copywriter

Illustrator: Vedran Klemens

Klijenti: PIPI BEVERAGES d.o.o.

Luka Diel-Zadro, CEO

Andrea Previšić, Brand Manager

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Imago Ogilvy

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.