[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL.: „Nutrino igraonica“ za BABY FOOD FACTORY

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Mar.2021, 16:17

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL.: „Nutrino igraonica“ za BABY FOOD FACTORY

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Homepage.Creative.Digital. i projektu „Nutrino igraonica“ za brend Nutrino, Baby Food Factory…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Nutrino je brend dečije hrane koji deci obezbeđuje pravilan i harmoničan razvoj. Iza brenda Nutrino stoji BFF – Baby Food Factory.

IDEJA: Budući da je inicijalna prolećna kampanja koja je trebalo da bude usmerena na proizvod koji je idealan za poneti i za konzumaciju outdoor, morala biti odložena usled pandemije virusa korona – agencija Homepage.Creative.Digital. je brzo reagovala. Odgovorila je na novonastalu situaciju u kojoj se sve aktivnosti fokusiraju na digital i došla na ideju kako da u vreme pandemije, ulepša i olakša deci i njihovim roditeljima ostanak kod kuće.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. REŠENJE: Tokom aprila 2020. godine, Homepage.Creative.Digital. je lansirao Nutrino igraonicu, kroz koju je ciljnoj grupi pružio dodatnu vrednost i postao podrška u novonastaloj situaciji. U okviru online platforme publika je pronašla mesto gde zajedno mogu da provode vreme igrajući se dok su kod kuće.

Ova platforma osmišljena je tako da svi mogu da joj pristupe preko svojih desktop i mobilnih uređaja. Tim agencije se potrudio da Igraonica svima bude jednako zabavna – i deci kao i roditeljima. Na postojećem sajtu, Homepage.Creative.Digital. je kreirao landing page sa tri igrice – bojankom, slagalicom i igrom memorije. A mislio je i na one koji više vole tradicionalniji vid zabave, te je pripremio i verziju bojanke koja se mogla preuzeti i štampati.

Nutrino igraonica je propraćena i jakom kampanjom na Facebook-u, Instagram-u i Google-u, a kompletan sadržaj je prilagođen za pet tržišta: Srbiju, Bosnu, Crnu Goru, Severnu Makedoniju i Albaniju.

REZULTAT: Tokom mesec dana kampanje, oglas na Facebook-u je imao preko milion pregleda, na platformi je zabeleženo bezmalo 40 hiljada poseta, a bojanka je preuzeta sa sajta više od dve hiljade puta. Nutrino Igraonica je nekoliko puta bila prikazana na platformi classroom.google.com, u agenciji pretpostavljaju da je neki nastavnik podelio link do Igraonice kako bi animirao đake. Nutrino igraonica se našla i u par novinskih članaka.

Mediji:

www.instore.rs/srbija/nutrino-otvorio-onlajn-igraonicu-10903.html

www.mojpedijatar.co.rs/igraonica-za-celu-porodicu-zapocnite-igru-i-zabavite-se

roditeljsrbija.com/online-igraonica-za-najmladje-kroz-igru-do-ucenja/nutrino-igraonica

PROJEKTNI TIM.

Adorjan Kurucz, Creative Director

Danica Marković, Account Production Manager

Bojana Radovanović, Account Executive

Milica Novković, Digital Content Specialist

Ivana Oravec, Graphic Designer

Milica Pavlović, Graphic Designer

Branko Rodić, Project Manager

Aleksandar Radukin, Digital Performance Manager

Nemanja Milivojević, Digital Advertising Executive

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Homepage.Creative.Digital.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] MCCANN SARAJEVO i UM SARAJEVO: „Njihovi snovi trebaju vašu podršku“ za WORLD VISION

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Mar.2021, 14:59

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.