Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Jun.2019, 22:03

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] MCCANN BEOGRAD i UM BEOGRAD: „Maxi pijaca – voće i povrće“ za MAXI (Delez Srbija)

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] MCCANN BEOGRAD i UM BEOGRAD: „Maxi pijaca – voće i povrće“ za MAXI (Delez Srbija)

IDEJA I NJENI EFEKTI. BRIF: Opšte je poznato da deca ne vole da jedu voće i povrće. Svaki roditelj zna koliko je teško naučiti dete zdravim navikama u svakodnevnoj ishrani. Zadatak je bila promocija jedne od najvažnijih kategorija Maxi ponude – sveže voće i povrće. Ova kategorija je kod potrošača prepoznata kao najbolja i najsvežija ponuda na našem tržištu.
REŠENJE:
Kroz vesele poruke promovisani su dobrobit i kvalitet Maxi voća i povrća. Zabavne pesmice podsetile su potrošače koliko je važno da povećaju upotrebu voća i povrća u svojoj svakodnevnoj ishrani a posebno kod dece. Ideja je bila približiti deci voće i povrće i učiniti ih atraktivnijim govoreći...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.