Google, Microsoft i NASA ne mogu bez njega – na Danima komunikacija upoznajte svetski poznatog etičkog hakera

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Feb.2019, 13:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Google, Microsoft i NASA ne mogu bez njega – na Danima komunikacija upoznajte svetski poznatog etičkog hakera

Najpoznatiji etički haker i konsultant u otkrivanju cyber opasnosti, Ralph Echemendia, na Dane komunikacija dolazi i poručuje: Svi možemo biti hakirani. Pređite preko toga.

Echemendia je svetski poznati haker koji edukuje o opasnostima u cyber prostoru. Google, Microsoft i NASA angažovali su ga kako bi edukovao njihove tehničke timove. Posebno je zanimljivo da je upravo Echemendia bio angažovan kao stručni konsultant na snimanjima hit serije Mr. Robot te filmova >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Snowden i Nerve, a ujedno je bio zadužen za otkrivanje ko je bez autorizacije pustio u javnost Eminemov album.

Život u online svetu postao je svakodnevica, a tanku granicu između cyber sigurnosti i opasnosti otkriva upravo Ralph Echemendia koji je čest gost brojnih festivala na kojima deli iskustvo „hakovanja Hollywooda“. Popularne teme poput krađe identiteta, prodaje podataka, lažnih vesti i ranjivosti kriptovaluta uvek su pozdravljene ovacijama publike.

Echemendia će u Rovinju edukovati učesnike ne o tome zašto se hakovanje događa već kako se događa i objasniće zašto svaki podatak – poput kreativnih procesa agencije ili poverljivih informacija u oglašavanju – ima veliku vrednost.

Kako se očuvanjem svojih online podataka možete zaštititi poslušajte na dinamičnom predavanju „How safe are we?“ na festivalu Dani komunikacija koji će se održati u Rovinju od 28. do 31. marta 2019. godine.

O Danima komunikacija:

Iz godine u godinu Dani komunikacija beleže sve veći porast posetioca. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posećenosti. Za više informacija o Danima komunikacija posetite zvanične stranice festivala www.danikomunikacija.com.

***

HURA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih hrvatskih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.


IAB Hrvatska:

IAB Hrvatska neprofitno je udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimulisanjem i usmeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Evropskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB udruženja.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.