[GOLDEN DRUM 2019] DAWID SZCZEPANIAK, izvršni kreativni direktor i partner VMLY&R Poland: Oglašavanje će nastaviti da prelazi sa „poruke“ na „povezivanje“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Sep.2019, 14:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[GOLDEN DRUM 2019] DAWID SZCZEPANIAK, izvršni kreativni direktor i partner VMLY&R Poland: Oglašavanje će nastaviti da prelazi sa „poruke“ na „povezivanje“

Budućnost advertajzinga?

– Ako bih jednom rečenicom definisao budućnost naše industrije, rekao bih da će oglašavanje nastaviti da prelazi sa „poruke“ na „povezivanje“.

Decenijama se oglašavanje uglavnom bavilo iznalaženjem najubedljivije poruke. Nije više tako. Sada je sve u izgradnji trajnih veza sa ljudima.

Da biste to učinili, morate savladati nove strategije, nove dodirne tačke, nove alate, nove tehnologije.

Svet oko nas >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << se menja, brže nego ikad, tako je i sa advertajzingom. Oni advertajzing profesionalci, koji ne mogu da prate korak sa ovim brzim promenama, postaće nevažni i beskorisni – više nisu rockstars. S druge strane, oni profesionalci koji su u stanju da se prilagode, mogu biti sigurni u svoj posao još dugo godina.

Molim vas predstavite formu i sadržaj vašeg učešća na festivalu Golden Drum 2019

– Imaću privilegiju da predstavim studiju slučaja „Poslednje izdanje” (The Last Ever Issue) – prvu poljsku kampanju, koja je ikada nagrađena Grand Prix–om na Kanskom festivalu.

Šta inspiriše vašu kreativnost? Koja je najveća promena/izazov sa kojom ste se suočili u svom poslu ili radnom okruženju i na koji način vam je vaša kreativnost u tome pomogla?

Nema kreativnost bez radoznalosti. Jednostavno morate biti znatiželjna osoba da biste bili kreativni.

Volim da upoznajem nove ljude, isprobavam nove aktivnosti, otkrivam nove kulture, istražujem nove zemlje, pažljivo slušam drugačije poglede na svet, mišljenja i gledišta.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

————————————————————–

Dawid Szczepaniak, izvršni kreativni direktor i partner VMLY&R Poland

David je kreirao više od 80 oglasa u VMLY&R Warsaw. Od 2010. godine njegov tim je osvojio preko 200 lokalnih i globalnih nagrada, uključujući Glass: The Lion For Change Grand Prix, Titanium Lion, Adweek Grand ARC Award, Golden Drum, KTR, Innovation Award, IAB Europe Mixx Awards i druge.

Bio je član žirija mnogobrojnih kreativnih događaja, poput The Webby Awards, MENA Cristal Awards, South-Korean AdStars, Polish KTR, IAB Mixx Awards i drugih.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.