[GOLDEN DRUM 2019] ANDREA HENAO, Direktorica 360 Agency: „Budućnost oglašavanja treba da bude održivija“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Sep.2019, 16:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[GOLDEN DRUM 2019] ANDREA HENAO, Direktorica 360 Agency: „Budućnost oglašavanja treba da bude održivija“

Razgovarali smo sa Andreom Henao (Andrea Henao), Managing Director-icom 360 Agency Berlin i 360 Agency Europe o njenom viđenju budućnosti advertajzinga, učešću na predstojećem Golden Drum festivalu, izvorima inspiracije i drugim bitnim pitanjima…razgovor vodio Nenad Danilović   Budućnost advertajzinga? Budućnost oglašavanja treba da bude održivija, treba doneti veći broj propisa u vezi sa privatnošću na […] The post [GOLDEN DRUM 2019] ANDREA HENAO, Direktorica 360 Agency: „Budućnost oglašavanja treba da bude održivija“ appeared first on Advertiser Serbia.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.