Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Sep.2018, 09:35

FBN Adria za osnaživanje porodičnog biznisa u regionu

FBN Adria za osnaživanje porodičnog biznisa u regionu

Osnovana je 1989. godine sa sedištem u Lozani, i objedinjuje 16.000 pojedinačnih članova, iz više od 4000 porodica širom sveta.

Obraćajući se prisutnima Alexis du Royde Blicquy, generalni direktor FBN Internacional, izrazio je zadovoljstvo zbog dolaska mreže na tržište Srbije i regiona, ukazujući na činjenicu da FBN Adria već skoro trideset godina pruža aktivnu podršku porodičnim preduzećima, nudeći im siguran prostor za učenje, razmenu informacija, iskustava, primera >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dobre prakse, uz inovativne ideje koje doprinose uspešnom rukovođenju porodičnim poslovanjem kroz generacije. „Saradnja sa Privrednom komorom Srbije od velikog je značaja za sprovođenje aktivnosti naše kompanije. Verujemo da će porodičnim firmama u Srbiji razmena informacija i iskustava sa firmama koje se bave istom ili sličnom delatnošću širom sveta biti podsticaj i alat za dalji napredak u poslovanju“ rekao je on.

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež istakao je da će zajedničko delovanje PKS i FBN Adria doprineti razvoju porodičnog poslovanja u Srbiji. “Ako imamo u vidu da u našoj zemlji postoji oko 80% preduzeća u porodičnom vlasništvu, jasno je da je ova fuzija od strateškog značaja za razvoj i stabilnost svih ekonomskih sistema. Aktivnim delovanjem na ovom polju želimo da podržimo sve one koji na bilo koji način učestvuju u realizaciji porodičnog poslovanja i skrenemo pažnju javnosti na njihov značaj”, rekao je Čadež.

Tokom panela na kome su pored Davora Jakulina i Marka Čadeža učestvovali i Blaž Brodnjak, predsednik Uprave NLB d.d. i Miodrag Kostić, predsednik kompanije MK Group centralna tema bila je jačanje porodičnih preduzeća u regionu u cilju ostvarivanja međunarodne konkurentnosti, prenosa znanja i iskustava na generacije koje dolaze.

Kvalitetan menadžment, jasna strategija i vizija osnov su za razvoj svakog preduzeća. Znanje, ambicije i afiniteti sledeće generacije predstavljaju temelj na kome će se ono dalje unapređivati. Najveći izazov u prenosu vlasništva je sagledati ko od naslednika može voditi firmu, biti direktor, menadžer ili stručnjak u konkretnoj oblasti. NLB je već dugi niz godina promoter ideje porodičnog preduzetništva. Snažno razvijamo sisteme podrške ideji porodičnog preduzetništva predstavljajući našim klijentima različite primere iz reginalne prakse u cilju osnaživanja njihovog znanja i iskustva“, rekao je tom prilikom Blaž Brodnjak, predsednik Uprave NLB d.d.

Činjenica da samo trećina prenosa vlasništva sa jedne generacije na drugu uspe, bila je inicijalna kapisla da FBN započne misiju osnaživanja porodičnog nasleđa. Tako je nastao jedinstveni NextGen program koji broji preko 6.400 mladih vlasnika porodičnih preduzeća, u 65 zemalja sveta, a u okviru koga im se pruža mogućnost da uče od vodećih stručnjaka i preduzetnika iz celog sveta, da se upoznaju sa NextGen kolegama, razmene iskustva, izgrade svoju društvenu mrežu i steknu lidersko iskustvo u cilju povećanja uspešnosti poslovanja.

– Je neprofitna i nepropisna organizacija

– Uključuje članove porodice tokom generacija

– Podržava sledeću generaciju (18-40 godina) porodica koje poseduju biznise

– Deli dobre prakse i znanja u okviru globalne mreže na globalnom i lokalnom nivou

– Podstiče intimnu razmenu i inspirativno vršnjačko učenje

– Sponzori istraživanja dodate vrednosti

– Promoviše slučaj za porodični biznis prema održivoj budućnosti

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.