ĐORĐE JANKOVIĆ: „Na IAA Akademiji ćemo otkriti ceo univerzum mogućnosti koje se kreativcima pružaju“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Avg.2022, 08:12

ĐORĐE JANKOVIĆ: „Na IAA Akademiji ćemo otkriti ceo univerzum mogućnosti koje se kreativcima pružaju“

——————————————————–

Edukativni program koji ove godine po sedmi put organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (International Advertising Association, Serbian Chapter), AcademIAA, biće održan od 17.09. do 16.12.2022. Reč je o jednom od najobuhvatnijih i najbolje rangiranih edukativnih programa u globalnoj IAA mreži. Prijave traju do 15. avgusta!

Ove godine polaznici će imati priliku da čuju preko 50 predavača >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i panelista. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate. Sadržaj je podeljen na 5 modula: Biznis (koordinator: Miloš Aleksić, Marketing Strategist, KupujemProdajem); Kreativa (koordinator: Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday); Istraživanje i analitika (koordinator: Nikola Vasiljević, Head of analytics and insights, Mad Head Games); Mediji (koordinator: Aleksandar Jovanović, Strategy & Investment Director, OMD); Digital (koordinatorka: Olja Nestov, Digital Marketing Specialist, Atlantic Grupa).

Program je namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se studentima, mladim marketarima, preduzetnicima, ali pre svega – onima koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju.

——————————————————

Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?

– U okviru modula Kreativa, čiji sam ove godine koordinator, predavači će se predstaviti u tandemima, po dvoje. Razlog za to je što kreativci nisu usamljeni rendžeri, već ih češće prepoznajemo kada su u parovima. Art & Copy. Svojim talentima oni se nadopunjuju, upgrade-uju, kako bi iznedrili Big Idea! Zato smo ove godine napravili Kreativno Uparivanje ovih predavača:

Vlatko Mladenović (Popular) i Peđa Ličina (Reditelj)

Stefan Gajić (Direct Media) i Sofija Savić (Direct Media)

Vanja Činić (Bruketa&Žinić&Grey) i Ivo Payer (Bruketa&Žinić&Grey)

Andreja Nježić (Leo Burnett Belgrade) i Ivan Westerveen (Creative Disorder Studio)

Ramiz Trtovac (Two Desperados) i Nikola Adrović (Two Desperados)

Milica Radović (Friday Finally) i Đorđe Janković (Friday Finally)

Biće zanimljivo čuti iskustva i savete ovih dvojaca, ponajviše iz razloga što svoj kreativni rad primenjuju u različitim okruženjima: u rediteljskoj stolici, gejming kompaniji, kreativnim, medijskim ili dizajn sprint agencijama.

Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?

– Glavni cilj je približiti polaznicima kreativni posao i na koje je sve načine on zastupljen u različitim industrijama i tipovima agencija. Da li dizajner i copywriter rade isto u gejming kompaniji i u kreativnoj agenciji? Kako izgledaju i koliko su specifične kampanje koje oni kreiraju? Šta je zanimljivije i bitnije – raditi na komercijalnim ili na CSR projektima? Kako izgleda biti kreativni direktor u Srbiji, a kako u Hrvatskoj?

Suština je da uz pomoć predavača različitog background-a otkrijemo ceo univerzum mogućnosti koje se kreativcima pružaju.

Ovaj modul daće jasniji uvid u trenutnu situaciju na tržištu kada je kreativa u pitanju, i osim mladim budućim kreativcima, predavanja će biti prilagođena i namenjena svima koji žele da razvijaju svoje karijere u advertajzingu tako što će bolje razumeti šta sve kreativa znači.

Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima, odnosno preporučite ovogodišnju IAA Akademiju

– Mnogi misle da je kreativnost elitizam i da je dozvoljena samo pojedincima, tzv. kreativnim direktorima. Danas to nije tako, naše titule se razlikuju, naši zadaci imaju drugačije ciljeve, a kampanje šaroliku publiku. I dok se neki trude da novu igricu predstave gejmerima, drugi da usmere pažnju javnosti na goruće probleme, a treći da dobro poznatom brendu osveže komunikaciju, svi mi zajedno se u stvari bavimo Kreativom.

Dobro došli na Kreativno Uparivanje AcademIAA 2022!

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.