DIGITAL 2021 – Došao je red da digitalci žive svoj san

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Sep.2021, 07:38

DIGITAL 2021 – Došao je red da digitalci žive svoj san

Color Media Communications osmu godinu zaredom organizuje Regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima – DIGITAL 2021.

Ovogodišnji DIGITAL se realizuje u dva formata, online koji je prezentovan u četvrtak 16. septembra i u petak 17.septembra, uživo u hotelu Metropol u Beogradu. Događaj je realizovan uz podršku Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije i sledećih kompanija: Telekom Srbija, Telenor Srbija, SBB, A1, Orion telekom, National Geographic >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i Vision Partners.

Drugi dan konferencije otvorili su Miloš Cvetanović, državni sekretar, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i Nj. E. Jahel Vilan, ambasador Izraela u Srbiji.

Miloš Cvetanović, državni sekretar, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija rekao je da ovakvi događaji vraćaju nadu da ćemo se vratiti u pravu normalu.

Ova pandemija je pokazala da upravo ona može poslužiti kao katalizator razvoja tehnologija i ono čemu težimo a to je informaciono društvo. Moramo voditi računa da ubrzani razvoj može biti haotičan i da je potrebno regulisati i kontrolisati taj razvoj a opet naći meru u toj regulaciji. Da bi ceo taj proces digitalne transformacije društva mogao da se odvija nesmetano, jako je važno da razvijemo poverenje. Da bi ljudi stekli poverenje moraju stvarno da razumeju tu tehnologiju. Sa druge strane da bi tehnologija mogla dati prave rezultate da bismo videli benefite tehnologije neophodno je da nastavimo sa digitalizacijom svih segmenata poslovanja” – poručio je Cvetanović.

„GODINU DANA POSLE: Tradicionalni panel telekomunikacijskih lidera regiona“ moderirao je Dejan Ljuština, CEO Vision Partners a u panelu su učestvovali Vladimir Lučić, CEO Telekoma Srbije, Dejan Turk, CEO A1 Srbija i A1 Slovenija, Milija Zeković, CEO SBB u Srbiji i CEO Telemach Crna Gora, Majk Mišel, CEO Telenor Srbija i Slobodan Đinović, CEO Orion Telekom. U panelu smo imali priliku da vidimo dalji razvoj svake od ovih kompanija no generalno će se svi truditi da dalje unaprede mrežu koju koriste korisnici kao i njihovo sveobuhvatno zadovoljstvo kroz dobru korisničku podršku.

„CREATECH: WHERE CREATIVITY MEETS TECHNOLOGY – Kreativne veštine i nove tehnologije u službi razvoja biznisa“ je sledeći panel koji je moderirao Vladimir Kovač, DigiTalk, a govorili su Natali Delić, Chief Strategy and Digital Officer (CSO, CDO) u Telekomu Srbije, Nebojša Krivokuća, kreativni direktor Communis DDB i Mihajlo Jovanović – Džaril, CEO Fortuna Esports.

U panelu „SECURITY CHECK – Da li su naši podaci zaista bezbedni na internetu ili je to samo privid?“ učestvovali su Stefan Kostić, CEO IPification, Dragan Tanasković, ICT Solutions Direktor, A1 Srbija i Daniela Andrović, viši savetnik u Regulatornoj agenciji za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL). Panel je moderirala Katarina Jonev Ćiraković, ekspert za sajber bezbednost, učesnici su nam predstavili do koje mere postoji privatnost na internetu jer sa svakim klikom koji uradimo online o nama se stvara digitalna biblioteka.

Može biti prividna privatnost, privatnost u meri koliko dozvolimo da ona postoji jer se sa svojim podacima koje ostavljamo na internetu veoma olako ponašamo. Iako i dalje pazimo kada, gde i koliko glasno vodimo svoje telefonske razgovore i dalje bez ikakvog dubljeg razmišljanja prilikom logovanja na različitim sajtovima i platformama ostavljamo veoma lične podatke. Privatnost svakako nikada neće moći da bude u glavnom fokusu kompanija jer će to direktno uticati na njihovu monetizaciju.

„KING IN THE CASTLE, KING IN THE CASTLE: Da li je sadržaj i dalje kralj ili su se pojavili neki novi prinčevi“ je naredni panel u kome su učestovali Vladimir Cerić, teoretičar umetnosti i medija, Biljana Srbljanović, spisateljica i dramska autorka, Gorana Risteski, TikTok Lead, Strahinja Ćalović, ekspert za digitalni marketing i Dragan Varagić, bloger, online strateg i profesionalni predavač. Moderator panela je bila Aleksandra Petrovski, Brand storyteller. Sveobuhvatni zaključak panela je da će sadržaj definitivno ostati na tronu samo će mu se kontekst prikazivanja pridružiti da s njim deli ovo visoko mesto.

„NIŠANI U NIŠU: Da li je budućnost u ‘special interest’ medijima“ je poslednji panel u kome su učestvovali Ruža Veljović, direktor Diplomacy&Commerce magazina, Maja Raković, vlasnica Naxi radia, Marija Kambić, direktorka Pluton Logistics i Dragan Marković, gradnja.rs. Moderirao je Marko Andrejić, odgovorni urednik Biznis.rs .

Koliko su specijalizovani mediji u fokusu i koliko se mogu monetizovati bila je tema ovog panela.

Regionalna konferencija o telekomunikacijama i medijima DIGITAL 2021 je kao i svake godine otvorila mnogo novih pitanja i napravila mesta da sledeće godine se potrudimo da i na njih odgovorimo. Za sve informacije o govornicima i agenda pogledajte sajt konferencije digitalconference.rs/sr a ukoliko želite da odgledate celu konferenciju posetite YouTube kanal Color Media Communications.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.