Coca-Cola i mts na Kaktus festivalu osvojili nagrade u prestižnim kategorijama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Nov.2018, 12:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Coca-Cola i mts na Kaktus festivalu osvojili nagrade u prestižnim kategorijama

Kampanje “The Red Thread”, koju su za The Coca-Cola Company realizovale agencije McCann Beograd i UM Beograd, i “Svet koji još niste upoznali”, koju je McCann Beograd kreirao za mts, osvojile su nagrade na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Projekat “The Red Thread” je proglašen za najbolji u kategorijama Inovativna integrisana kampanja i Crossmedia integrisana kampanja, a “Svet koji još niste upoznali” u kategoriji TV.

Veoma smo ponosni na uspeh >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kampanja koje smo realizovali sa našim partnerima Coca-Cola Srbija i mts. Kampanje su pobednici u prestižnim kategorijama, što predstavlja posebnu satisfakciju za naš agencijski metod: da uvek budemo integrisani i inovativni,” rekla je Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

Izuzetno nam je drago što je upravo Coca-Cola The Red Thread kampanja proglašena za najbolju u čak 2 ovako važne kategorije. Pored toga što je doprinela popularizaciji lokalne tradicije, dokazala je i da je timski rad ono što donosi najbolji rezultat, i ekipa vrsnih profesionalaca iz The Coca-Cola Company, McCann Beograd i UM Beograd, koja je učestvovala na projektu sa sve tri stane, je ovom kampanjom upravo to i demonstrirala,” dodala je Dubravka Urošević, regionalna direktorka usluživanja klijenata u UM Beograd.

Ove godine, akcenat festivala bio je na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih ni jedna ideja ne bi mogla da preživi, što osvojene nagrade u prestižnim kategorijama čini kontinuiranim pokazateljem kreativne snage timova agencija McCann i UM Beograd.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

DVE NAGRADE ZA PROJEKAT VIP KINOTEKA KAKTUS 2018 – Festival integrisanih komunikacija

Izvor: Story, 14.Nov.2018

Na Festivalu Integrisanih komunikacija – Kaktus 2018, PR agencija Right je osvojila dve nagrade zajedno sa partnerima, kompanijom Vip mobile, Jugoslovenskom kinotekom i agencijom Executive group, na projektu Vip Kinoteka, u dve kategorije – Odnosi sa javnošću i Event. Projekat „Vip Kinoteka“,...

Nastavak na Story...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.