Cannes Lions najavio novo izdanje festivala

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Nov.2019, 12:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Cannes Lions najavio novo izdanje festivala

Lista nagrada u 2020 obogaćena je novom kategorijom Creative Business Transformation Lions, koja slavi kreativno razmišljanje kompanija kojim menjaju način organizacije, rada zaposlenih i angažmana potrošača. Dobitnik ove nagrade će ilustrovati kako kreativna promena osnovnih aspekata kompanije dovodi do poboljšanja u poslovanju i stvaranja boljih rezultata za potrošače.

„Očekujemo da će se u ovoj kategoriji prijaviti in-house organizacije i agencije koje pružaju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kreativne, konsultantske i dizajnerske usluge, usluge razvoja novih proizvoda, donose inovacije i digitalne promene u cilju transformacije industrije. Kontinuirano radimo na razvoju nagrada u skladu s industrijom, a nova nagrada Creative Business Transformation Lions slavi kreativnost koja podstiče opipljive poslovne promene“, izjavila je Susie Walker, Head of Awards, Cannes Lions.

Na osnovu istraživanja koje je Cannes Lions sproveo s PR stručnjacima, festival je takođe ažurirao PR Lions radi pravilnog predstavljanja trenutne PR industrije i fokusiranja na oblasti kreativnog rada za koje industrija želi da bude prepoznata.

Najavljeni su i detalji sadržaja programa. Agenda je sastavljena na osnovu povratnih informacija preko 1500 potrošača i više od 100 održanih intervjua s vodećim marketinškim stručnjacima, rukovodiocima kreativnih odeljenja, liderima brendova, strateškim stručnjacima i izvršnim direktorima. Ovogodišnji program pokriće 8 tema: Creativity is the Business Growth Engine, Creative Disruption in Commerce, Post-Purpose: Brand Accountability and Activism, Your Brand is my Experience, Looking to 2030: Making your Business Future-fit, Applied Creativity: When Data, Tech and Ideas Collide, Storytelling at Scale te Let’s Get Back to Brand.

Simon Cook, Managing Director, komentarisao je sadržaj programa: „Kao odgovor na potrebe industrije, program Cannes Lions 2020 odrediće agendu za celu industriju i pomoći nam u vođenju aktivnosti u predstojećoj godini. Radujemo se što ćemo videti izrazito raznolik skup stručnih izlagača iz širokog spektra kreativnih i kulturnih disciplina. Članovi naše zajednice dolaze na festival kako bi učili o najboljim praksama, stvorili dragocene odnose i poneli sa sobom alate i tehnike kojima će ubrzati poslovanje i ličnu radnu uspešnost i otključati kreativni potencijal.“

Cannes Lion će biti održan od 22. do 26. juna 2020. Detalji se mogu naći na www.canneslions.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.