Calvin Klein na udaru kritika zbog reklame sa trudnim muškarcem

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2022, 16:12

Calvin Klein na udaru kritika zbog reklame sa trudnim muškarcem

Američki globlano poznati modni kreator Calvin Klein našao se na meti kritika nakon što je obajvio reklamu o „novoj stvarnosti“ u kojoj su između ostalog glavni akteri transrodni par, odnosno transrodni muškarac u dvetom mesecu trudnoće.

Calvin Klein je fotografije za reklamu donjeg veša objavio na Instagramu, na Dan majki, a na njima su prikazane porodice u „sirovom i autentičnom obliku“ – od majke koja doji bebu iz mešovitog braka do transrodnog para koji čeka prvo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dete, a kojom je kako kaže, želeo da „ukaže na realnost novih porodica“, prenose brojni mediji.

Uprkos tome što je trudnoća sve češća među transrodnim muškarcima, neki od 22 miliona pratilaca brenda donjeg veša na Instagramu postavili su za zadatak da povrate zastarelu transfobičnu retoriku u odeljku za komentare, navode mediji.

Na slikama, Roberto, transrodni muškarac, pokazuje svoj trudnički stomak dok pozira sa transrodnom suprugom Erikom.

Možemo da imamo decu biološki ili iz srca…naše mesto je da volimo i da budemo voljeni, naveo je par.

Transfobični komentari ispod objave na Instagramu kritički su nastrojeni prema odluci kompanije CK da u reklamu uključi sve vrste porodica, uključujući Roberta i Eriku. Reči poput “blokirano“, „otkazano“ i „nikad više ne kupujem“, našle su se među komentarima tog modnog brenda na Instagramu.

Brojni kritičari su i na Twitter-u podelili svoje uverenje da transrodni muškarci ne mogu ili ne bi smeli da zatrudne i imaju decu. Calvin Klein je povodom kritika na Instagramu pozvao ljude da privhate platformu kao inkluzivnu, uz poštovanje prema okruženju i pravu svakog pojedinaca na izbor.

U modnoj kući Calvin Klein tolerišemo sve osim netolerancije – svaki netolerantni komentar biće uklonjen, a svi nalozi koji imaju izlive mržnje mogu biti blokirani, naveo je Klein i naglasio da se u kompaniji raduju nastavku pozitivnog i inkluzivnog dijaloga u partnerstvu sa zajednicom. Kako navodi Indi100, dodatak britanskog “Indipendenta“, Calvin Klein je bio pod lupom jer nije dovoljno uključivao različite modele i priče u svoje kampanje.

Tokom poslednjih pet do 10 godina, kompanija se potrudila da obezbedi da više raznolikih ljudi bude obuhvaćeno reklamama, piše Indi100.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.