Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Nov.2021, 20:50
Britansko regulatorno telo kompaniji Meta naredilo da proda Giphy
Britansko regulatorno telo donelo je odluku kojom je kompaniji Meta naređeno da proda nedavno kupljenu platformu za video i animirane klipove Giphy, jer su regulatorna tela zabrinuta zbog negativnog uticaja te akvizicije na konkurenciju.
Regulatorni organi su zaključili da bi akvizicija Giphy-ja od strane kompanije Meta smanjila konkurenciju između platformi društvenih mreža.
Istaknuto je da bi Facebook mogao da poveća svoju već značajnu tržišnu moć u odnosu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na druge društvene mreže time što bi drugim platformama uskratio ili ograničio pristup Giphy gifovima.
To bi zauzvrat omogućilo više saobraćaja za sajtove u vlasništvu Mete – Facebook, WhatsApp i Instagram. Pomenuti sajtovi već čine 73% vremena koje korisnici provedu na društvenim mrežama u Velikoj Britaniji, prema navodima regulatornih organa.
„Ne slažemo se sa ovom odlukom. Preispitujemo odluku i razmatramo sve opcije, uključujući i žalbu. I potrošačima i Giphy-ju bi bilo bolje uz podršku naše infrastrukture, talenta i resursa. Zajedno, Meta i Giphy bi poboljšali Giphy-jev proizvod za milione ljudi, preduzeća, programera i API partnera u Velikoj Britaniji i širom sveta, pružajući više izbora za svakoga„, istakao je portparol kompanije Meta.
U avgustu je CMA saopštio da je privremeno utvrdio da bi Metina kupovina Giphy-ja štetila konkurenciji između platformi društvenih mreža i uklonila potencijalne izazivače na tržištu prikazivanja reklama.
Izvor: Agencije
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...