Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jul.2020, 14:07

BrandZ Top 100: Najvredniji svetski brendovi pripadaju tehnološkim kompanijama

BrandZ Top 100: Najvredniji svetski brendovi pripadaju tehnološkim kompanijama

Najnovija BrandZ lestvica najvrednijih brendova na svetu samo je potvrdila ono što se zna već godinama. Tehnološke kompanije su ubedljivi pobednici i rekorderi.
Tako je na ovoj lestvici, koju objavljuje najveća svetska komunikacijska grupa WPP i njena konsultantska kompanija Kantar, uverljivo prvo mesto zauzeo Amazon s procenjenom vrednošću od gotovo 416 milijardi dolara. Baš kao i prošle godine, sledi ga Apple s 352 milijardi dolara.
Microsoft i Google ove godine su zamenili mesta. Tako je Microsoft na trećem mestu s 326,5 milijardi dolara, dok je Google na 4. mestu s 323,6 milijardi dolara vrednim brendom.
Slede Visa sa upola manjom vrednošću od gotovo 187 milijardi, kineska Alibaba Grupa sa 152,5...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.