Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jun.2020, 13:28

Ask an expert: Dragan Lončar, Ekonomski fakultet, prodekan za saradnju sa privredom

Ask an expert: Dragan Lončar, Ekonomski fakultet, prodekan za saradnju sa privredom

Krizu ne smemo da potcenimo
Kriza je sve češća pojava, ako pogledamo period 2010 – 2020 u odnosu na period od 2000 – 2010 dolazimo do nekih empirijskih saznanja – tri puta je više slučajeva sa reputacionom štetom u ovoj u odnosu na prethodnu deceniju, procesi postaju sve komplikovaniji, a kompanije veće i diversifikovanije. Pripremljenost za krizu i responsivnost postaje nova konkurentska prednost. Krizu ne smemo na potcenimo, zagovornik sam realnog i konstruktivnog optimizma, a ne neargumentovanog optimizma. Uvek verujemo da možemo više i bolje, optimizam jeste pozitivna stvar, ali opasno je kad optimizam postane zabluda u biznisu.
Suština upravljanja krizom je kako ističe Nasim Taleb antifragilnost...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.