10. GRAND PRIX – konkurs za dodelu priznanja najboljim komunikacijskim projektima u 2016

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Dec.2016, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

10. GRAND PRIX – konkurs za dodelu priznanja najboljim komunikacijskim projektima u 2016

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) raspisuje konkurs za 10. dodelu nagrada Grand PRix, za najbolja ostvarenja u struci

Grand PRix HUOJ-a, izraz je priznanja kolegama za izvrsnost u osmišljavanju i sprovođenju projekata odnosa s javnošću, a posebno se dodeljuju nagrade za:

– Komunikatora godine osobama iz javnog života koje su se tokom prethodne godine istakle u komunikaciji sa javnošću te

– Pojedincima iz struke za doprinos razvoju struke. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Novost ovogodišnjeg Grand PRix-a je dodela priznanja u četiri nove kategorije te ih je sada ukupno 13. Nove kategorije su: odnosi s javnošću u telima državne vlasti Republike Hrvatske, odnosi s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, organizacija događanja, komunikacione strategije i sponzorisana komunikacija.

Prijavljeni komunikacioni projekti moraju biti realizovani u periodu od 1. januara do 31. decembra 2016. godine. Radovi se prijavljuju u sledećim kategorijama:

– Grand PRix za odnose s javnošću u organima državne vlasti Republike Hrvatske

– Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi

– Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinom sektoru

– Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva

– Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovinska društva

– Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje

– Grand PRix za internu komunikaciju

– Grand PRix za najbolju prilagođavanje svetske kampanje

– Grand PRix za političku komunikaciju

– Grand PRix za digitalnu komunikaciju

– Grand PRix za organizaciju događanja

– Grand PRix za komunikacijsku strategiju

– Grand PRix za sponzorisanu komunikaciju

Uz navedene novine, od 2016. dodeljuje se priznanje za Najuspešniju agenciju Grand PRix onoj agenciji čiji je zbir prosečnih ocena (po kriterijumima) svih njihovih prijavljenih projekata koji su ušli u finale najviši.

Stručni žiri, od ove godine, sastoji se od 15 članova, pri čemu su zastupljeni stručnjaci za odnose s javnošću zaposleni u: firmama, agencijama za odnose s javnošću, visokoškolskim ustanovama koje izučavaju upravljanje komunikacijama, javnom i nevladinom sektoru. Svaki projekat ocenjuje se prema svakome kriterijumu definisanom Pravilnikom o dodeli godišnjih nagrada Grand PRix.

Završni dan za primanje prijava je 31. januar 2017. do 20h.

Više o detaljima na www.huoj.hr

S obzirom na uvedene novine u Pravilniku i prijavi molimo vas da sa posebnom pažnjom proučite pravila, da navedete i pažljivo proverite sve podatke te sledite uputstva za prijavu i slanje materijala.

Verujemo da će ove godine Grand PRix brojem prijava ponovo rušiti rekorde. Nagrada je vredno priznanje za vaš trud. Posebna vrednost Grand PRix-a je razmena iskustava i najboljih praksi u Hrvatskoj. Prijavom projekata i učešćem zajedno doprinosimo razvoju struke i otvorenosti rada Hrvatske udruge za odnose s javnošću u stručnoj i široj hrvatskoj javnosti.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na: grandprix@huoj.hr ili abarberic82@gmail.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.