Izvor: EurActiv Srbija, 17.Maj.2019, 14:27

U svetu opada poverenje u onlajn medije

U svetu opada poverenje u onlajn medije

Agencija UM (Universal Media) predstavila je na konferenciji Digitalni dan 2019. (Digital Day) u Beogradu rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija "Wave X: Remix Kultura" koje je pokazalo da u svetu opada poverenje u onlajn medije. Takodje, sve je manji broj onih koji strahuju da će nešto propustiti ako ne prate redovno društvene mreže.
Opširnije......

Nastavak na EurActiv Srbija...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta EurActiv Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta EurActiv Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.