Izvor: Nezavisne Novine, 26.Feb.2021, 15:40

Slogan "Samo da nam ostane čulo ukusa" je obilježio 2020. godinu

Kreativni tim Banjalučke pivare je, tokom prošle godine, plasirao kampanju uz simpatičan natpis "Samo da nam ostane čulo ukusa", te poruku "I ovo će proći", u namjeri da pivopije oraspoloži i zapljusne optimizmom u periodu kada su svi bili zaokupljeni izazovima koje je donijela pandemija.

Nastavak na Nezavisne Novine...






 Povezane vesti
Slogan “Samo da nam ostane čulo ukusa” je obilježio 2020. godinu

Slogan “Samo da nam ostane čulo ukusa” je obilježio 2020. godinu

Izvor: Capital.ba, 26.Feb.2021

BANJALUKA – Kreativni tim Banjalučke pivare je, tokom prošle godine, plasirao kampanju uz simpatičan natpis “Samo da nam ostane čulo ukusa”, te poruku “I ovo će proći”,  u namjeri da pivopije oraspoloži i zapljusne optimizmom u periodu kada su svi bili zaokupljeni izazovima koje je...

Nastavak na Capital.ba...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nezavisne Novine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nezavisne Novine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.