Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Avg.2019, 21:46 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Serija reklama kompanije Coca-Cola o gej ljudima, povod za poziv na bojkot
Posteri, u tandemu sa nedeljnim događajem „Ljubavna revolucija“ koji počinje u sredu u Budimpešti, pokazuju gej ljude i parove koji se smeškaju sa sloganima poput „Nula šećera, nula predrasuda„, preneo je Rojters.
To je razljutilo neke pristalice stranke premijera Viktora Orbana Fides, koja podržava zabranu istopolnih brakova.
Boldog je u nedelju pozvao na bojkot kompanije Coca-Cola tokom njene, kako je rekao, provokativne kampanje.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
S obzirom na sve veće prihvatanje gej ljudi među Mađarima, ne zna se da li će njegov poziv uroditi plodom, navela je agencija.
Coca-Cola je saopštila da festival Siget, za koga se očekuje da će privući više od pola miliona ljudi, predstavlja eho suštinskih principa američke multinacionalnosti.
„Mi verujemo da i hetero ljudi i homoseksualci imaju pravo da vole osobu koju žele na način na koji žele,“ navedeno je u saopštenju kompanije Coca-Cola.
Izvor: Tanjug
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
“Koka Kola” podigla buru reklamom o gej parovima
Izvor: Večernje novosti, 06.Avg.2019, 00:47
Kompanija razljutila neke pristalice stranke premijera Viktora Orbana Fides, koja podržava zabranu istopolnih brakova Reklame "Koka Kole" vezane za muzički festival Siget u Mađarskoj, koje promovišu prihvatanje gej ljudi, bile su povod da član vladajuće partije Fides Ištvan...