Izvor: Luftika.rs, 30.Jan.2020, 09:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Novosađaninu pukle patike od 14.000 dinara, pokušao da ih zameni, a dobio neverovatan odgovor (FOTO)

Sigurno ste makar jednom vi ili neko vama blizak imali problem sa reklamacijom robe koju ste kupili. U nekim slučajevima reklamacije budu prihvaćene i roba bude zamenjena, ali u nekim prodavac odbije pritužbu uz obrazloženje.
Međutim, ovakvo objašnjenje još nismo videli.
Uprkos tome što Zakon o zaštiti potrošača više nije nepoznanica širokoj javnosti i sve više kupaca rešava da iskoristi svoja prava kada se suoči sa oštećenom, neispravnom ili robom koja se nije pokazala, >> Pročitaj celu vest na sajtu Luftika.rs << i dalje postoji niz problema sa kojim se redovno suočavamo.
Goranu iz Novog Sada nepoznata osoba je udarila auto i nestala, a pravi šok je usledio tek posle mesec dana
U zavisnosti od politike poslovanja različite kompanije različito reaguju u niz situacija. Dok su jedni raspoloženi za saradnju i izlaženje u susret kada je krivica na njima, drugi to pokušavaju da eskiviraju na sve načine.
Možda je najbolje ovako nešto objasniti na primeru koji je osvanuo na Fejsbuk grupi „Zaštita potrošača“.
Naime, jedan kupac požalio se kako mu se tri meseca nakon što je kupio patike odvojio đon, te je zatražio zamenu robe ili povrat novca, a odgovor koji je dobio na reklamaciju sve je šokirao! Iz novosadske prodavnice u kojoj je kupio patike po ceni od 13.990 dinara , navodno su sproveli analizu nad obućom, te odbili reklamaciju uz neverovatan zaključak, piše Blic žena.
Oni su mušteriji saopštili da nema prava na povrat novca ili zamenu robe jer je oštećenje nastalo „mehaničkim putem“, odnosno greškom kupca ili kako su sami zaključili „usled nepravilnog izuvanja patika dok im pertle zavezane“.
Njihova komisija za reklamacije potvrdila je da se ista ne prihvata, istakavši da je nepravilno izuvanje jedina mogućnost s obzirom da su patike i vraćene sa zavezanim pertlama.
Dodali su da je odluka konačna i da nisu dužni da daju dodatna objašnjenja.


ZAPERTLANE PATIKE razlog za odbijanje reklamacije?Na reklamaciju patika, zbog odvajanja đona od gornjišta nakon manje…
Gepostet von Zastita potrosaca am Montag, 27. Januar 2020

Udruženje za zaštitu potrošača se na Fejsbuku oglasilo o spornom slučaju uz savete kupcu za dalje korake.
„Tvrditi da je za odvajanje đona od gornjišta odgovoran potrošač ‘koji je izuvao zapertlanu obuću’ u najmanju ruku je nestručno i neozbiljno, a još problematičnija je konstatacija da je dokaz za iznetu tvrdnju ‘obuća koja je na reklamaciju doneta zapertlana'“, stoji u njihovom izlaganju, a dalje dodaju:
„Uzevši u obzir sve izneto, predlažemo vam da još jednom razmotrite ovaj slučaj i donesete odluku koja će biti u interesu svih strana u sporu. Rešavanje prigovora potrošača, koji za predmet imaju obuću, sudskim putem, kao što sugeriše vaša Komisija za reklamacije, nezamisliv je način rešavanja potrošačkih sporova na bilo kom tržištu i u bilo kojoj situaciji gde su trgovcima zadovoljni kupci, zahvaljujući kojima i ostvaruju profit na prvom mestu. Međutim, ukoliko je profit i materijalni interes (na štetu krajnjih kupaca) cilj Vašeg osnivanja i poslovanja, onda su, donekle, ovakva odluka i obrazloženje razumljivi. Duboko smo uvereni da nema potrebe uplitati sudske organe u rešavanje spora oko zapertlanih patika, ali ukoliko je to Vaša konačna odluka i nju ćemo spremno dočekati, kao i na desetine sličnih nerazumnih odluka domaćih trgovaca sa kojima se suočavamo, na dnevnom nivou“, zaključuju.
Da li ste vi imali sličnih iskustava?
Srbija je zemlja u kojoj se priča o pravima potrošača, a oni nemaju prava na život

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.