Izvor: Radio 021, 17.Feb.2019, 10:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nemački automobili i dalje najpopularniji među vozačima u Srbiji

Godinama Srbija važi za pijacu polovnih nemačkih vozila, ali izgleda je jedan automobil po prodaji uspeo da strgne sa trona neprikosnovenog "golfa dvojku".

"Definitivno postoji uvreženo mišljenje da su nemački automobil najbolji. Suština verovatno leži u nekoj sigurnosti koju ti automobili pružaju", navode sa sajta za auto oglase "Moj auto".

Kao primer koji se često navodi, a koji baš govori o pomenutoj sigurnosti, vozači u Srbiji, komentarišući >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << ulice i puteve pune rupa, kažu da nemački automobili imaju jake trapove. Tako, iako je oprema neretko skuplja za nemačke automobile, oni trap mogu da menjaju jednom u tri godine, a kod francuskog ili italijanskog automobila to bi morali da rade jednom godišnje, prenosi "Blic".

"Od nemačkih automobila, traži se bukvalno sve. Najpopularniji su folksvagen polo i opel, najčešće opel astra, jer su oni nemački, a nisu toliko skupi", kažu sa ovog sajta.

Kada su u pitanju skuplji automobili, ono što se najčešće gugla, prema rečima ljudi sa ovog sajta, to su svakako mercedes i bmw, ali značajno je manja njihova prodaja od drugih nemačkih marki, jer su dosta i skuplji.

Nekada najpopularniji automobil na našim prostorima "golf dvojka" uveliko je otišao u prošlost, ali njegovi naslednici, odnosno noviji modeli golfa nisu toliko popularni, najviše zbog svoje visoke cene, pa je njegovo mesto od palete nemačkih automobila zauzeo folksvagen polo. Ipak, nije više "nemac" najprodavaniji automobil u Srba. Tu poziciju već duže vreme drži fijat i fijat punto.

"Najtraženiji raspon godišta polovnih automobila je od od 2005. do 2009. godine. Ako posmatramo to godište i uporedimo francuski, nemački i italijanski automobil sličnih performansi, italijanski je definitivno najpovoljniji", kažu iz "Mog auta".

Ako se uporede u pomenutom rasponu godišta najprodavanije automobile iz ove tri zemlje, dolazi se do zaključka da se cena folksvagena polo kreće oko 4.000 evra, pežoa 207 je do 3.000, dok najprodavaniji fijat punto košta oko 2.000 evra.

"Za fijat je još značajno da je mnogo lakše pronaći delove i majstore koji će te delove da ugrade, a same cene delova su mnogo niže", navode sa ovog sajta i zaključuju da se taj fenomen nemačkog automobila kao najpouzdanijeg i dalje drži kod nas, ali da polako dobija i konkurenciju.

Autor: Moj auto, Blic

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

Nastavak na Radio 021...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.