Kako je novosadski brend dečije obuće Cipelgrad zadobio poverenje roditelja

Izvor: Radio 021, 05.Nov.2018, 09:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako je novosadski brend dečije obuće "Cipelgrad" zadobio poverenje roditelja

Tržište dečije obuće u Srbiji preplavljeno je nekvalitetnom robom koja se, uprkos stanju ove obuće, ipak prodaje po visokim cenama.

Trgovci su uvideli da je moguće ostvariti zaradu na tržištu dečije obuće i odeće, te su cene na rafovima namenjenim najmlađima dosta visoke. I da naiđe na cipelice za dete koje su vrlo jeftine, roditelj će ubrzo uvideti da je ova kupovina ne samo ekonomski neisplativa, već i pogubna po zdravlje deteta kojem je u razvoju potrebno da ima >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << kvalitetnu, stabilnu cipelu.

Šta nudi oznaka "Proizvedeno u Srbiji"?

Novosađani od 2016. godine poveravaju svoj izbor obuće za mališane porodičnoj kompaniji dečije obuće "Cipelgrad". Kako za 021 naglašava direktorka "Cipelgrada" Elena Ratković, tržištu dečije obuće u Novom Sadu je, pre svega, nedostajao veći izbor dečije obuće na jednom mestu, uz pristupačne cene i pristojan kvalitet. Umesto da se tržište razvija nabolje, ono se razvijalo nagore jer je preplavljeno jeftinom robom.

"Našim dolaskom na tržište, pružena je prilika skoro svim domaćim proizvođačima da budu dostupni potrošačima u Novom Sadu. Ono što smo takođe doneli jeste potpuno odgovorno poslovanje na zdravim osnovama jer je najveći deo tržišta u sivoj zoni i kao takvo čini nelojalnu konkurenciju. 'Cipelgrad' je kao brend prepoznatljiv po velikom izboru, ljubaznoj usluzi, sigurnoj kupovini, kvalitetu obuće, pristupačnim cenama, maksimalnoj fleksibilnosti, ali i po humanitarnim aktivnostima i odgovornom poslovanju - svaka kupovina jednako fiskalni račun", naglašava naša sagovornica.

Na pitanje zbog čega "Cipelgrad" radi uglavnom sa domaćim proizvođačima i u čemu je prednost kupovine u odnosu na, recimo, šoping u H&M-u, Elena Ratković kaže da domaći brend može da nudi garancije i usluge koje ne mogu da se pronađu kod stranih brendova.

"Domaći, zato što se radi o proverenom kvalitetu, mogućnosti potpunog uvida u proizvodnju, fleksibilnošću proizvođača, mogućnosti uticaja na kreiranje modela, dezena i pretvaranje potreba potrošača u finalni proizvod. Takođe treba reći da domaći proizvođači ne zaostaju po kvalitetu za stranim, a cenovno su mnogo pristupačniji. Sa druge strane, postoji poverenje potrošača u domaće brendove koji su godinama prisutni na tržištu Srbije i šire, poput brenda Milami, Pavle, Polino, Markos, Tajni Planet, Fingo, Stefi i sličnih. Navešćemo samo primer da se fabrika Milami više od 50 godina bavi proizvodnjom obuće. Iako je izbor domaćih proizvođača veliki, potrudili smo se da ponudu obogatimo i brendovima poput Adidas-a, Čempion-a, Olang-a, Spirale, Ribok-a...", ističe direktorka "Cipelgrada".

Pošto je dobar deo konkurencije u sivoj zoni, vlasnici "Cipelgrada" svoju priliku su videli u odgovornom poslovanju. Naime, u 'Cipelgradu' nije moguće obaviti bilo kakvu kupovinu, a da za to ne dobijete fiskalni račun, nije moguće raditi, a da niste prijavljeni, nije moguće kupiti, a da ne ostvarite sva prava koja vam pripadaju zakonom.

"Svi zakonom propisani porezi i doprinosi se uredno plaćaju bez kašnjenja. To bi trebalo da je normalno i sa čim ne bi ni trebalo da se hvalimo, ali na žalost stvarnost je drugačija i izazovno je takmičiti se u uslovima koji nisu jednaki za sve. Ono što je važno, potrošači su to prepoznali i sve više obraćaju pažnju na takve stvari i sa zadovoljstvom kupuju kod nas. Treba imati na umu da od kupovine na taj način ulažemo u budućnost, zabavišta, domove zdravlja, igrališta... Trudimo se da se bavimo i humanitarnim radom koliko nam to mogućnosti dozvoljavaju, pa često pomažemo socijalno ugrožene porodice, imamo saradnju sa organizacijom 'Srbi za Srbe', a i imamo i buduće planove po pitanju humanitarnog rada", poručuje naša sagovornica.

Kao što većina roditelja u Srbiji već zna, odabir obuće za decu nije najjednostavnije pitanje. Iako je profit osnovni cilj svake kompanije, Elena Ratković naglašava da nikada nije i ne treba da bude cilj - prodaja po svaku cenu.

"Naše je da pružimo mogućnost izbora, pomoć i savet, ali ne i da ubeđujemo potrošača. Zbog toga nam se ljudi i vraćaju i imaju visok stepen poverenja. Što se tiče fleksibilnosti, kod nas se uvek može zameniti obuća, pa i vratiti ukoliko se predomislite, a obuća je u fabričkom stanju. Prilikom kupovine na čekove uvek izađemo u susret potrebama potrošača. Ukoliko možemo da poručimo artikal kog nema u tom momentu, to uvek uradimo i kontaktiramo proizvođača", navodi ona.

Na pitanje šta čini kvalitetnu, a šta povoljnu obuću i šta može da se očekuje od "Cipelgrada" u pogledu materijala, novih kolekcija i sniženja, Ratković naglašava da su za kvalitetnu obuću potrebni najbolji kožni, tekstilni ili sintetički materijali, a iako se potrošači često vezuju za brend i kvalitet, sve zavisi i od procesa u proizvodnji - lepljenja, šivenja, kvaliteta đona, petnog i prednjeg ojačanja...

"Kada govorimo o ceni, to je dosta relativna stvar jer umnogome zavisi i od načina poslovanja. Možemo reći da bez obzira na visoke troškove poslovanja, a u isto vreme insistiranja na stalnom poboljšanju kvaliteta, naši kupci kupuju kvalitetno i povoljno. U prilog tome govori stalno povećanje kupaca i postojanje stalne klijentele od prvih koraka pa na dalje. Obraćamo se uzrastu dece do 10 godina. Naše dete ima četiri godine i od prvih cipela obuva se samo u 'Cipelgradu'. U ovu sezonu ušli smo sa novim brendovima poput Olang-a, Polina i sličnih i ponuda kolekcija jesen-zima znatno je proširena u odnosu na prošlu godinu. Pored toga, trudimo se da budemo konkurentni koliko možemo pa recimo svim blizancima i trojkama dajemo 10 odsto popusta na svaku kupovinu. Postoji mogućnost kupovine na čekove i do 60 dana. Dostava je besplatna za sve porudžbine veće od 1.500 dinara. U prodavnici je moguće kupovati i platnim karticama", poručuje direktorka "Cipelgrada".

Postoji li tražnja i mesto širom Srbije?

Cilj brenda "Cipelgrad" je da postane jedan od najjačih brendova prodavnica dečije obuće u Srbiji, a za to je potrebno, između ostalog, pažljivo birati lokacije u Srbiji.

"Ovo je tržište koje se još uvek razvija i ubeđeni smo da se svojim pristupom i prednostima možemo izboriti za lidersku poziciju u Srbiji. Potreban je kontinuiran svakodnevni rad i otvorenost prema željama i potrebama potrošača", naglašava, za kraj Elena Ratković, direktorka ovog uspešnog, rastućeg domaćeg porodičnog biznisa.

"Cipelgrad" se nalazi na Bulevaru patrijarha Pavla 12, a otvoren je za sve zainteresovane kupce radnim danima od 9 do 21 čas, kao i subotom od 7 do 19 časova. Detaljnije o ponudi saznaćete na Fejsbuk stranici "Cipelgrada", kao i na Instagram stranici, a više informacija uskoro i na www.decija-obuca.rs i www.cipelgrad.rs.

Autor: Reklamni tekst

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.