Teniseri stalno popravljaju imidž Srbije

Izvor: Blic, 11.Feb.2008, 08:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Teniseri stalno popravljaju imidž Srbije

Da bi se popravio imidž Srbije u svetu, treba iskoristiti sve pozitivne događaje koji se dešavaju, kao što je slučaj sa uspehom tri srpska tenisera Novaka Đokovića, Ane Ivanović i Jelene Janković. Njihove pozitivne ličnosti i plasman u top pet tenisera pomažu da se pošalje vrlo pozitivna poruka o Srbiji - kaže za „Blic" Kevin Keler, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << jedan od vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti brendiranja i brend menadžmenta.

Predstavnici Vlade Srbije pozvali su vas da čuju vaše sugestije o brendiranju naše zemlje?

- Neophodno je prvo da se obrati pažnja na to kakav je trenutno utisak o Srbiji, pa onda da se krene sa poboljšanjem imidža. Sledeći korak je da se utvrdi šta Srbiju čini posebnom u očima drugih ljudi i onda raditi na tome. Veoma je važno da se probude pozitivni stavovi.



Da li treba koristiti usluge inostranih agencija?


- Lokalna istorija ili određena pravila su nešto što naravno stranac ne može da poznaje. Stranci imaju drugačiji pristup, da tako kažem, svežiji pogled od ljudi koji su iz te zemlje kojoj je potrebno poboljšanje imidža. Mislim da je kombinacija najbolje rašenje.



Da slučajno to niste posavetovali našoj Vladi?


- To me, nažalost, nisu pitali. Ali treba znati da su usluge eksperata veoma važne i korisne.



Kako poboljšati plasman robe iz Srbije na svetskom tržištu?


- Bilo kakve pozitivne stvari treba iskoristiti. Bukvalno sve što može da doprinese pozitivnom utisku. Važno je da u veoma konkurentnoj rastućoj globalnoj ekonomiji prihvatite svetsku klasu poslovnih standarda i praksi uz razumevanje šta se dešava u ostalim delovima sveta.



Da li znate za neki srpski robni brend?


- Još o njima učim, a „voda voda" za sada mi je najviše poznata.



Zemlje u tranziciji susreću se sa velikim problemom konkurencije i zaštite potrošača...


- Pitanje je više iz oblasti ekonomije, ali u svakom slučaju sa tim se suočava društvo koje počinje da implementira kapitalizam. To najviše zavisi od vlade koja treba da ima odnos prema takvim proizvođačima ili distributerima, koji su u takvom položaju da dominiraju na tržištu.



I za koji rok Srbija bi mogla da popravi utisak?


- Biće to teško, veoma teško. Morate biti jako strpljivi u stvaranju brenda. Potrebno je u kraćim razmacima postavljati neke ciljeve i ići ka njima. A to su stvaranje svesti o zemlji, imidžu i ugledu.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.