Izvor: NoviMagazin.rs, 06.Mar.2020, 15:18

Produkcijska kuća i autor filma Vladalac tužiće Vučića i Informer


					Produkcijska kuća i autor filma Vladalac tužiće Vučića i Informer

Audio i video produkcije JSP je odbacila navode da serijal "Vladalac", emitovan 17. i 18. februara na TV-N1, predstavlja "četiri sata nepatvorene mržnje", a demantovala je i da su taj serijal finansirali "opozicija, ujedinjeni tajkuni (Šolak, Đilas i Mišković), Milo Đukanović, Evropska unija...".
U saopšteneju koje je potpisala vlasnica i direktorka JSP, Jovana Polić, kaže se da će se o detaljima finansiranja govoriti "isključivo u sudskom postupku protiv predsednika Srbije Aleksandra Vučića i glavnog urednika Informera Dragana J. Vučićevića".
"Da se ova opasna igra nagađanja otela kontroli, bilo je jasno u sredu, 4. marta, kad je predsednik Srbije, gostujući na Televiziji Pink,...
Pogledaj vesti o: Evropska Unija

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.