Kijina globalna kampanja s Petrom Panom predstavlja tehnologije budućnosti

Izvor: AutoBlog, 27.Maj.2018, 10:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kijina globalna kampanja s Petrom Panom predstavlja tehnologije budućnosti

U filmu „Petar se vraća“, glavni junaci filma koriste autonomne i napredne tehnologije konceptnog vozila Kia KED-12 kako bi pobedili Kapetana Kuku. Kia Motors započela je novu globalnu reklamnu kampanju u kojoj se pojavljuju likovi iz popularne bajke o Petru Panu. Trominutni film „Petar se vraća“ (Peter Returns) je prerada klasične priče za decu i nudi futuristički prikaz borbe između Petra Pana i Kapetana Kuke. Petar, kojem su se pridružili verni prijatelji Vendi i Zvončica, želi stanovnicima zemlje Nedođije omogućiti upotrebu novih tehnologija, jer do sada, zbog sebičnosti zlog gusara Kuke, nisu mogli uživati u plodovima tehnološkog napretka....
Pogledaj vesti o: KIA

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.