YouTube radi na aplikaciji Shorts, direktnom rivalu popularnog TikTok-a

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Apr.2020, 14:50

YouTube radi na aplikaciji Shorts, direktnom rivalu popularnog TikTok-a

Cilj YouTube-a je da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-u i koja će omogućiti korisnicima da objavljuju svoje kratke sadržaje. Aplikacija se navodno zove Shorts.

Ova aplikacija će omogućiti korisnicima da objavljuju kratke klipove, a na raspolaganju će im biti licencirana muzika koju YouTube Music ima u svom katalogu. Te pesme će bez problema >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << moći da se koriste u kreiranju klipova.

Za one koji ne znaju, TikTok omogućava korisnicima da odaberu zvukove, muziku i slično te da kreiraju klipove korišćenjem tog sadržaja.

YouTube očigledno želi deo kolača jer TikTok beleži rast u protekle dve godine za 125 posto, što pokazuju podaci objavljeni u januaru. Aplikacija ima stotine miliona korisnika.

Ovo nije prvi put da YouTube ima odgovor na neke mogućnosti koje su se prethodno pojavile na drugim društvenim platformama. Prethodno je uveo svoju verziju Instagram Storiesa. Facebook je takođe razvio svoju verziju TikTok-a koja je nazvana Lasso i koja se tiho testira na tržištima kao što je Brazil.

Izvor: klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.