Građani plaćaju još 2 milijarde dinara za završetak Koridora 10

Izvor: JužneVesti.com, 12.Sep.2019, 10:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Građani plaćaju još 2 milijarde dinara za završetak Koridora 10

Kako bi se završili radovi na istočnom kraku Koridora 10, ali i odradila i trajna sanacija kosina u Grdeličkoj klisuri, građani Srbije platiće još 2 milijarde dinara. Novac će, prema rešenju Vlade od 5. septembra, biti raspoređen Ministarstvu građevinarstva, potvrđeno je Južnim vestima u ovom ministarstvu.

Iako je auto-put ka Grčkoj pompezno otvoren 18. maja, on će i dalje koštati poreske obveznike, a od 2 milijarde, za stabilizaciju kosina izdvojiće se nešto >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << manje od 600 miliona dinara.

Ostatak novca biće iskorišćen za završetak radova na istočnom kraku Koridora 10 najavljenih za početak jeseni, ali na toj deonici još nije izgrađena galerija ispred tunela Bancarevo, a nije završeno ni opremanje tunela, kao ni sanacija nekoliko kosina.

Državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva Miodrag Poledica potvrdio je za Južne vesti da je rešenje Vlade stiglo u njegovo ministarstvo, ali novac još nije, a on će kasnije biti prebačen Javnom preduzeću Koridori Srbije. Vlast obećava završetak radova; foto: Lj. F.

Rešenje je stiglo, međutim da bi se omogućila operativnost novca mora da se uradi godišnji dokument o preraspodeli subvencija Koridorima. Mora da se promeni subvencija za celu godinu da bi se ubacile i ove 2 milijarde, najverovatnije nekada u oktobru mesecu. Operativnost će biti završena usvajanjem još jednog dokumenta u Vladi u septembru ili početkom oktobra - kaže Poledica.

Podsetimo, predsednik Srbije najavio je završetak radova na istočnom kraku Koridora 10 za kraj septembra, dok je ministarka građevinarstva i potpredsednica Vlade Zorana Mihajlović kao krajnji rok najavila početak jeseni.

Auto put ka Severnoj Makedoniji i Grčkoj otvoren je za saobraćaj sredinom maja, a već krajem jula na deonici između Caričine doline i tunela Manajle, popucao je asfalt.

Otvaranje auto-puta kroz Grdeličku klisuru odlagano je nekoliko puta, a celokupan projekat pratili su brojni problemi - urušavanja kosina za koje do danas nisu pronađeni odgovorni, promene projekta do konstantnog probijanja rokova.

Stručnjaci su ocenili da radovi na Koridoru 10 kasne zbog loše pripreme radova i projektne dokumentacije, nerealnih obećanja datih iz političkih razloga, ali i zbog nepostojanja domaće građevinske operative koja bi taj zadatak obavila na najadekvatniji način.

Zbog rušenja kosine, Mihajlovićeva je deo kabineta početkom decembra “preselila” u Grdeličku klisuru kako bi “nadzirali” i ubrzali radove.

Nastavak na JužneVesti.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JužneVesti.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JužneVesti.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.