Izvor: Radio 021, 29.Sep.2019, 14:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Aviokompanija ima rešenje za putnike kojima smetaju deca tokom leta

Neke putnike živciraju bebe koje plaču tokom leta. Japanska aviokompanija Japan Airlines predstavila je novi alat koji pomaže putnicima da izbegnu bebe tokom rezervacije svojih sedišta.

"Putnici koji putuju s decom uzrasta od osam dana do dve godine, koji odaberu svoja mesta na veb stranici Japan Airlinesa, na ekranu će za odabir sedišta imati dečju ikonu", piše na veb stranici ove aviokompanije. "To drugim putnicima daje do znanja da bi dete moglo >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << da sedi tamo."

Brojni korisnici Tvitera već su pohvalili ovu inicijativu, ali i pozvali druge aviokompanije da urade isto.

"Hvala vam na upozorenju o tome gde će bebe plakati tokom putovanja od 13 sati", napisao je na toj društvenoj mreži Rahat Ahmed koji je dodao kako bi to trebalo da bude obavezno, a mnogi su se s njim složili.

Japan Airlines objavio je i kako je dečja ikona vidljiva samo ukoliko se rezerviše karta preko njihove stranice. Osim toga, ova kompanija putnicima s malom decom pruža niz usluga kako bi poboljšali njihovo iskustvo, piše BBC.

Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.

Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD

— Rahat Ahmed (@dequinix) September 24, 2019
Pogledaj vesti o: Japan

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.