10.000 koraka je samo marketinški trik; Da bi smršali i bili zdraviji potrebni samo minuti

Izvor: B92, 08.Dec.2022, 17:34

10.000 koraka je samo marketinški trik; Da bi smršali i bili zdraviji potrebni samo minuti

Dobro poznatih 10.000 pojavilo se 1964. godine: tada su u Japanu počeli da se prodaju pedometri, koji su nazvali „uređajima za brojanje 10.000 koraka". Naziv za gadžet je izabran zbog činjenice da je hijeroglif, koji znači broj "deset hiljada", podsećao na osobu koja hoda. Drugim rečima, cifra nije ništa drugo do marketinški trik.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.