Izvor: Blic, 04.Jul.2015, 00:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vivendi završio kupovinu 80 odsto Dejlimoušna od Oranža

Vivendi završio kupovinu 80 odsto Dejlimoušna od Oranža

Francuski medijski gigant Vivendi završio je kupovinu 80 odsto kapitala platforme za veb video sadržaje Dejlimoušn od francuskog telekomunikacionog operatera Oranž za 217 miliona evra.

Vivendi i Oranž su u aprilu započeli pregovore o preuzimanju 80 odsto Dejlimoušna.

"Ta kupovina je glavni deo digitalne strategije Vivendija", navedeno je u saopštenju francuske medijske grupe.

Oranž već dve godine pokušava da se oslobodi svog ogranka koji se, sa 128 miliona pojedinačnih poseta mesečno, nalazi na čelu evropskih sajtova, ali je ipak veoma daleko iza svetskog giganta Jutjuba, u vlasništvu Gugla, i njegovih milijardu posetilaca mesečno.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.