Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jul.2019, 13:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Coca-Cola HBC lansira Costa Coffee na više tržišta
Kako se navodi na sajtu kompanije, to uključuje Bugarsku, Grčku, Mađarsku, Poljsku, Rumuniju, Rusiju i Švajcarsku.
Ovo će se ticati širokog spektra potrošača u različitim kanalima prodaje i prilikama, a što je u skladu sa sa vodećom stalnom vizijom kompanije Coca-Cola HBC.
„Ovo je fantastična vest koja će stvoriti pravu vrednost za naše potrošače i za sve nas. Dodavanje brenda jakog kao Costa >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Coffee u naš portfolio će nam omogućiti da “uhvatimo” više potrošačkih navika i da se nađemo u više njihovih životnih prilika, samim tim se još više povežemo sa njima kroz različite kanale i ojačamo našu sposobnost da budemo prisutni u svakom trenutku pijenja tokom dana. Naša dobro uspostavljena infrastruktura, procesi i mogućnosti u vezi sa kafom znače da ćemo krenuti u ovu priču sa veoma uzbudljivim mogućnostima,“ rekao je Zoran Bogdanović, CEO Coca-Cola HBC.
Kafa je jedan od najunosnijih i najbrže rastućih prihoda u okviru komercijalnih pića. To je kategorija od više milijardi dolara na 28 tržišta kompanije Coca-Cola HBC i predviđa se da će rasti 4% godišnje.
Da podsetimo, kompanija Coca-Cola je kupila Costa Coffee u januaru 2019. godine i ubrzala je poslovanje, fokusirajući se na širenje u vending poslovanju i u kategoriji ready-to-drink proizvoda. Costa Coffee je vodeća kompanija za kafu u Velikoj Britaniji, sa snažnim prisustvom u Evropi, pacifičkoj Aziji, Bliskom istoku i Africi.
„Srećni smo što ulazimo u ovo partnerstvo sa kompanijom Coca-Cola HBC kako bismo zajedno našu kafu približili većem broju potrošača. Ovaj novi sporazum je još jedan primer kako Costa Coffee pomaže kompaniji Coca-Cola da postane kompletna kompanija za proizvodnju napitaka,“ rekla je Jennifer Mann, predsednik Global Ventures za kompaniju Coca-Cola.
Izvor: InStore
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...