Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jul.2019, 14:26 (ažurirano 02.Apr.2020.)
AdAge-ov nedeljni pregled Top 5 najkreativnijih ideja
5. Ford: Pickup Truck Emoji, WPP
4. Papa John’s: The “Beezza,“ W2 Communications
3. Stella Artois: Great Beer Travels, TBWA/Belgium
TBWA/Belgium je iskoristila reklamne panoe iz većih gradova širom sveta i predstavila ih u potpuno novom serijalu koji naglašava svetsku slavu piva. Reklame koje su su prikazane u Antverpenu su rešenja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koja su bila na ulicama Njujorka, Hong Konga, Londona…i sva nose poruku „Great beer travels“
2. Diet Coke: “[unlabeled],“ Anomaly
Ideja lansiranja limenki Diet Coke bez naziva brenda je deo podsticaja različitosti koji ima za cilj da pokrene razgovor o ideji „etiketa“ u današnjem društvu.
1. McDonald’s: Brand Identity Redesign | Design Firm: Turner Duckworth | Agency: We Are Unlimited
Pogledaj vesti o: Ford
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...