AdAge-ov nedeljni pregled Top 5 najkreativnijih ideja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jul.2019, 14:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

AdAge-ov nedeljni pregled Top 5 najkreativnijih ideja

5. Ford: Pickup Truck Emoji, WPP

4. Papa John’s: The “Beezza,“ W2 Communications

3. Stella Artois: Great Beer Travels, TBWA/Belgium

TBWA/Belgium je iskoristila reklamne panoe iz većih gradova širom sveta i predstavila ih u potpuno novom serijalu koji naglašava svetsku slavu piva. Reklame koje su su prikazane u Antverpenu su rešenja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koja su bila na ulicama Njujorka, Hong Konga, Londona…i sva nose poruku „Great beer travels“

2. Diet Coke: “[unlabeled],“ Anomaly

Ideja lansiranja limenki Diet Coke bez naziva brenda je deo podsticaja različitosti koji ima za cilj da pokrene razgovor o ideji „etiketa“ u današnjem društvu.

1. McDonald’s: Brand Identity Redesign | Design Firm: Turner Duckworth | Agency: We Are Unlimited
Pogledaj vesti o: Ford

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.